سرفیس هدفون 2 رونمایی شد؛ شارژدهی 20 ساعته و حذف نویز فعال

به گزارش سیلور 7، مایکروسافت امروز از نسل دوم هدفون سرفیس در کنار سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 رونمایی کرد. سرفیس هدفون 2 مثل نسل قبل از قابلیت هایی همچون حذف نویز فعال و تنظیم شونده برخوردار بوده و شارژدهی 20 ساعته را به ارمغان می آورد.

سرفیس هدفون 2 رونمایی شد؛ شارژدهی 20 ساعته و حذف نویز فعال

سرفیس هدفون 2 همانند نسل قبل از حذف نویز فعال بهره مند است و می توان میزان آن را به یاری دکمه چرخنده از بین 13 سطح تنظیم کرد. روی گوشی دیگر دکمه چرخنده دیگری قرار گرفته که میزان ولوم را کنترل می نماید. همچنین می توان با ضربه زدن روی دکمه لمسی پخش آهنگ را کنترل کرد.

سرفیس هدفون 2 از درایور 40 میلیمتری Free Edge بهره برده و بوسیله بلوتوث 5.0 به دستگاه های دیگر متصل می گردد. علاوه بر این از کدک aptX کوالکام پشتیبانی می نماید. مایکروسافت می گوید گوشی های این هدفون قابلیت چرخش 180 درجه را دارند که هنگام قرار دادن هدفون دور گردن و گوش ندادن به موزیک کاربردی خواهد بود.

میزان شارژدهی نسبت به نسل قبل 5 ساعت بیشتر شده و حالا سرفیس هدفون 2 با فعال بودن حذف نویز تا 20 ساعت قابل استفاده است و به گفته مایکروسافت می توان فقط با پنج دقیقه شارژ کردن این محصول، تقریباً نیم ساعت به موزیک گوش داد.

مایکروسافت قابلیت حذف نویز فعال سرفیس هدفون 2 را برای صحبت کردن هم بهینه نموده و کاربر می تواند در خانه با فعال کردن آن صداهای اطرافیان را تا حد زیادی دفع کند.

سرفیس هدفون 2 با مجموعه آفیس و برنامه های اوت لوک، ورد و پاوپوینت سازگار بوده و به گفته مایکروسافت ایمیل های نسخه iOS اوت لوک را با صدای بلند می خواند. این هدفون از تاریخ 12 می (23 اردیبهشت) با قیمت 249 دلار به آدرس خریداران ارسال خواهد شد.

مایکروسافت مهر ماه سال گذشته از سرفیس ایربادز رونمایی کرد. این شرکت در آن موقع قیمت این محصول را 250 دلار اظهار داشت و گفت که اواخر سال 2019 به بازار عرضه می گردد. ولی حالا پس از چندین ماه تأخیر قیمت این ایرباد تماماً بیسیم را 199 دلار اعلام نموده و می گوید از تاریخ 23 اردیبهشت روانه بازار خواهد شد.

سرفیس ایربادز تا 8 ساعت شارژدهی دارد که با استفاده از کیس شارژ، طول عمر باتری تا 24 ساعت افزایش می یابد. این ایرباد از کدک aptX پشتیبانی نموده و دارای گواهی IPX 4 است. در هر کدام از ایرباد ها دو میکروفون به کار رفته که کیفیت تماس را بهبود می دهند .

مایکروسافت می گوید سرفیس ایربادز قابلیت اتصال به اکانت اسپاتیفای پریمیوم و استریم موزیک از این سرویس با سه ضربه روی یکی از ایربادها را دارد. به یاری این محصول می توان با استفاده از فرامین صوتی در سرویس Outlook به جستجوی ایمیل ها پرداخت و یا در لحظه برای فایل پاورپوینت کپشن ساخت .

منبع : دیجیاتو

منبع: آی تابناک
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1032

به "سرفیس هدفون 2 رونمایی شد؛ شارژدهی 20 ساعته و حذف نویز فعال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرفیس هدفون 2 رونمایی شد؛ شارژدهی 20 ساعته و حذف نویز فعال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید