سولسشایر: به دستاورد فوق العاده ای دست یافتیم، حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم

به گزارش سیلور 7، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد از کسب عنوان سومی لیگ برتر انگلیس و کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط شاگردانش تمجید کرد.

سولسشایر: به دستاورد فوق العاده ای دست یافتیم، حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم

به گزارش خبرنگاران، اولگنار سولسشایر که تیم تحت هدایتش امشب (یکشنبه) در هفته خاتمهی لیگ برتر انگلیس در دیداری حساس پیروز شد با نتیجه 2 بر صفر بر میزبان خود، لسترسیتی غلبه کند و ضمن به خاتمه بردن فصل در صندلی سوم، سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد، پس از این بازی در گفت وگو با شبکه تلویزیونی اسکای اسپورتس گفت: این دستاورد فوق العاده ای برای بازیکنان مان است. بازی کلاسیکی نبود، اما ما در چنین بازی هایی احتیاج به پیروزی داشتیم. ما خسته بودیم و مثل سابق نبودیم، اما در نهایت به دستاورد فوق العاده ای دست یافتیم. ما حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم که به سبک منچستریونایتد بازی می نماید.

وی همچنین با اشاره به کسب سهمیه لیگ قهرمانان توسط شاگردانش گفت: ما حالا احتیاج به این داریم که سطح خودمان را بالا ببریم چون در لیگ قهرمانان با تیم های بهتر مصاف خواهیم کرد. حضور در این رقابت ها از جنبه اقتصادی به باشگاه یاری می نماید، اما باشگاه می داند که من به چه چیزی (در بازار نقل وانتقالات) احتیاج دارم و باید ببینیم می توانیم به خواسته های مان برسیم.

منچسریونایتد فصل را در حالی در رده سوم به خاتمه برد که در ماه فوریه با لسترسیتی که در آن مقطع از فصل صندلی سوم را در اختیار داشت، 15 امتیاز اختلاف داشت که این نشان از فرایند روبه رشد شیاطین سرخ در نیمه دوم فصل 20-2019 دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1178

به "سولسشایر: به دستاورد فوق العاده ای دست یافتیم، حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سولسشایر: به دستاورد فوق العاده ای دست یافتیم، حالا تیمی شبیه به منچستریونایتد واقعی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید