شبکه های آزمایشگاهی با سه شاخص اصلی رتبه بندی می شوند

به گزارش سیلور 7، مدیر شبکه های آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور گفت: شبکه های آزمایشگاهی به وسیله سه شاخص اصلی هرساله رتبه بندی و از حمایت های ما بهره مند می شوند.

شبکه های آزمایشگاهی با سه شاخص اصلی رتبه بندی می شوند

رضا اسدی فرد مدیر شبکه های آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، درباره رتبه بندی شبکه های آزمایشگاهی سراسر کشور گفت: رتبه بندی در سطح آزمایشگاه های عضو شبکه، کارشناسان آزمایشگاه ها و رابطین انجام خواهد شد.

اسدی فرد با بیان اینکه آزمایشگاه ها سالانه با سه شاخص اصلی رتبه بندی می شوند؛ توضیح داد: شاخص اول مربوط به میزان استفاده آزمایشگاه ها از خدمات درون آزمایشگاهی است. طبق این شاخص که به شاخص عملکرد معرف است، آزمایشگاه ها به میزانی که از ظرفیت خود استفاده نموده باشند حائز رتبه بالاتری خواهند شد.

مدیر شبکه های آزمایشگاهی فناوری های راهبردی کشور با اشاره به اینکه شاخص دوم مربوط به رضایت مشتریان می گردد؛ ادامه داد: هرساله به صورت رندم چک با مشتریان ارتباط برقرار نموده و از میزان رضایت آن ها آگاه می شویم.

وی با عنوان اینکه شاخصه سوم نسبت به دو شاخصه قبلی از امتیاز کمتری برخوردار است؛ اظهار کرد: شاخصه سوم مربوط به همراهی آزمایشگاه ها با سیاست های شبکه است طبق این شاخص آزمایشگاه ها باید از استاندارد ایزو 17025 که نمایانگر کیفیت است برخوردار باشند.

اسدی فرد در خاتمه اظهار داشت: در مجموع این سه شاخصه اصلی که حدود 30 زیر شاخص است، رتبه بندی سالانه آزمایشگاه ها را تشکیل می دهد به طوری که آزمایشگاه ها براین اساس از حمایت های شبکه برخوردار می شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 545

به "شبکه های آزمایشگاهی با سه شاخص اصلی رتبه بندی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شبکه های آزمایشگاهی با سه شاخص اصلی رتبه بندی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید