شرکت BOE از یک نمایشگر با شفافیت بیش از 65 درصد رونمایی کرد

به گزارش سیلور 7، با وجود اینکه در حال حاضر دستگاه های مبتنی بر نمایشگرهای شفاف راهی بازار شده اند، اما این نمایشگرها با مسائلی مانند تراکم پیکسلی پایین، روشنایی کم و شفافیت پایین تر از حد انتظار روبرو هستند. حالا شرکت چینی BOE که در زمینه ساخت نمایشگرها ید طولایی دارد، اعلام نموده که پیروز به توسعه فناوری موسوم به MLED شده که این فناوری مسائل نمایشگرهای شفاف را رفع می نماید.

شرکت BOE از یک نمایشگر با شفافیت بیش از 65 درصد رونمایی کرد

نمایشگرهای MLED از شفافیت بیش از 65 درصد بهره می برند. این شرکت مدعی شده که پیروز به ساخت نمایشگر 16 اینچی با این فناوری شده که می تواند حداکثر روشنایی 1000 نیتی را ارائه کند و نسبت کنتراست آن هم 100 هزار به یک است.

در حقیقت اندازه شفافیت سطوح بین پیکسل ها بیش از 90 درصد است. مهندسان BOE با بهره گیری از چیدمان هوشمندانه پیکسل ها توانسته اند میانگین شفافیت بیش از 65 درصد را برای کل نمایشگر عملی نمایند. طبیعتا هرچقدر فاصله بین پیکسل ها بیشتر باشد، شفافیت هم بیشتر می گردد. اما کاربران صرفا دنبال نمایشگر شفاف نیستند بلکه می خواهند تصاویر باکیفیتی را دیدن نمایند. BOE این مشکل را هم رفع نموده زیرا نمایشگر 16 اینچی موردنظر از رزولوشن 2.5K بهره می برد.

برای اینکه اهمیت دستاورد شرکت BOE را بهتر درک کنید، باید بگوییم که ال جی ماه ها قبل اظهار داشت که روی نمایشگر با شفافیت 45 درصدی کار می نماید. BOE اعلام نموده که این نمایشگر در حال حاضر به وسیله سازمان TÜV Rheinland در دست آنالیز واقع شده است ولی هنوز معین نیست که اولین گجت های مبتنی بر آن چه زمانی راهی بازار می شوند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 5 آبان 1401 بروزرسانی: 5 آبان 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2202

به "شرکت BOE از یک نمایشگر با شفافیت بیش از 65 درصد رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت BOE از یک نمایشگر با شفافیت بیش از 65 درصد رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید