صعود چهار تیم ایران به دور نیمه نهایی، رقیبان معرفی شدند

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، روز سرانجامی دور مقدماتی رقابت های کانوپولو قهرمانی آسیا امروز شنبه 20 آبان ماه در مالزی برگزار گردید و تیم های ایران به مصاف رقبا رفتند. در سرانجام دور مقدماتی هر چهار تیم ایران در بخش بانوان و آقایان و رده های سنی بزرگسالان و جوانان به دور نیمه نهایی صعود کردند.

صعود چهار تیم ایران به دور نیمه نهایی، رقیبان معرفی شدند

در بخش مردان بزرگسالان تیم ایران به عنوان تیم اول گروه بالاتر از تیم های ژاپن، چین تایپه و سنگاپور به دور بعد صعود کرد. ملی پوشان ایران در این بخش در دور نیمه نهایی با تیم چهارم یعنی سنگاپور رو به رو می شوند.

در بخش بانوان بزرگسالان تیم ایران پس از چین تایپه دوم شد. در این بخش تیم های سنگاپور و ژاپن سوم و چهارم شدند. تیم ایران در این بخش در دور نیمه نهایی با سنگاپور رقابت خواهد نمود.

در بخش مردان زیر 21 سال (جوانان) تیم ایران در صدر گروه بالاتر از چین تایپه، ژاپن و مالزی نهاده شد و در دور نیمه نهایی باید به مصاف مالزی برود.

در بخش بانوان زیر 21 سال (جوانان) نماینده ایران در رده دوم نهاده شد. در این بخش چین تایپه صدرنشین شد و تیم های سنگاپور و تایلند رده سوم و چهارم را به خود اختصاص دادند. بانوان جوانان ایران در نیمه نهایی با سنگاپور رقابت خواهند کرد.

رقابت های نیمه نهایی و فینال مسابقات کانوپولو قهرمانی آسیا فردا 21 آبان ماه در مالزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 408

به "صعود چهار تیم ایران به دور نیمه نهایی، رقیبان معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود چهار تیم ایران به دور نیمه نهایی، رقیبان معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید