غیبت بنزما، راموس و کارواخال مقابل آلاوز؛ بدشانسی های زیدان ادامه دارد

به گزارش سیلور 7، خبرگزاری خبرنگاران- دنی کارواخال بعد از بازی مقابل اینتر امروز در تمرینات رئال مادرید شرکت نکرد و قطعاً دیدار فردای تیمش مقابل آلاوز را از دست خواهد داد.

غیبت بنزما، راموس و کارواخال مقابل آلاوز؛ بدشانسی های زیدان ادامه دارد

به گزارش خبرنگاران، دفاع راست اسپانیایی رئال مادرید به علت مصدومیت از ناحیه عضله ران پای راست دو هفته از میادین دور خواهد بود و ارزیابی های بیشتر روی او انجام خواهد گرفت. به این ترتیب کارواخال دیدار مقابل آلاوز، شاختار دونتسک، سویا و مونشن گلادباخ را از دست داد. انتظار می رود که لوکاس وازکز در دیدار فردا دفاع راست رئال مادرید باشد. سرخیو راموس و کریم بنزما هم در تمرینات روز جمعه شرکت نکردند و در بازی مقابل آلاوز حضور نخواهند داشت.

با تایید زین الدین زیدان دنی کارواخال مدافع اسپانیایی رئال مادرید دوباره دچار مصدومیت شده و احتمالا چند هفته دور از میادین خواهد بود. حدود دو ماه پیش بود که باشگاه رئال مادرید به شکل رسمی اظهار داشت که مدافع اسپانیایی این تیم یعنی دنی کارواخال دچار مصدومیت شده و باید مدت زمان زیادی را به ریکاوری بپردازد؛ اتفاقی که می توانست آلوارو اودریوزولا را به بازیکن اصلی تیم زین الدین زیدان در پست دفاع راست تبدیل کند اما جانشین کارواخال نیز بلافاصله مصدوم شد تا بدشانسی های رئال در این زمینه تکمیل شود.

با این حال مدافع اسپانیایی چندی پیش با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیتش دوباره به ترکیب رئال مادرید بازگشت و طی بازی های اخیر نیز توانسته بود بازی های خوبی را برای لوس بلانکوس به نمایش بگذارد اما حالا یک بدشانسی جدید به سراغ دنی کارواخال آمده است. در همین ارتباط دقایقی پیش زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی فردا شب به این تیم مقابل آلاوس تایید کرد که دنی کارواخال دچار مصدومیت جدید شده و دیدار فردا را به طور قطع از دست خواهد داد. به نظر می رسد که مصدومیت جدید مدافع رئال مادرید از ناحیه عضله ران پای راست است. مدت زمان دقیق دوری کارواخال از میادین هنوز مشخص نشده اما اینطور گفته می شود که او حدوداً دو تا سه هفته غایب خواهد بود.

تمرین امروز رئال مادرید برای بازی مقابل آلاوس که فردا ساعت 23.30 برگزار خواهد شد امروز در کمپ والدبباس به انجام رسید و مشخص شد که کریم بنزما به این مسابقه هم نخواهد رسید. ستاره فرانسوی در بازی برابر والنسیا مصدوم شده بود و مصاف برابر ویارئال و اینتر را از دست داد. کریم تصمیم گرفت تا ریسک نکند و بتواند به بازی بسیار حساس سه شنبه برابر شاختار دونتسک برسد. رئال با یک تساوی در این بازی به دور بعد صعود خواهد کرد.

زین الدین زیدان در تمرین امروز هوگو دورو و ویکتور شوست از تیم دوم رئال را در اختیار داشت و هر دو وارد فهرست بازی با آلاوس می شوند. دنی کارواخال که مدت ها مصدوم بود ولی برابر ویارئال و اینتر بازی کرد و درخشان نیز ظاهر شد، امروز در تمرین گروهی حاضر نبود ولی غیبت او هنوز قطعی نیست. سرخیو راموس، فده والورده، اودریوسولا و لوکا یوویچ غایبان قطعی رئال در بازی فردا هستند.

سرخیو راموس، کاپیتان تیم رئال مادرید در جریان دیدار تیم ملی اسپانیا مقابل آلمان دچار مصدومیت شد و حالا باشگاه رئال مادرید بیانیه ای رسمی در این خصوص منتشر کرده است. به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید آمده است که: بعد از آزمایش های اجرا شده توسط کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید مشخص شد که سرخیو راموس از ناحیه همسترینگ پای راست دچار کشیدگی شده است. فرایند ریکاوری او ادامه خواهد داشت.

به این ترتیب سرخیو راموس 10 الی 14 روز از میادین دور خواهد بود و دیدار با آلاوز را نیز از دست خواهد داد. کاسمیرو و ادر میلیتائو طبق درخواست یوفا منتظر جواب آزمایش PCR هستند و هیچ کدام از این دو بازیکن برزیلی هم در تمرینات روز دوشنبه حضور نداشتند. سرخیو راموس و فدریکو والورده هم همچنان در حال ریکاوری از مصدومیت هستند و به همراه آلوارو اودریوزولا این بازی را هم از دست خواهند داد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 دی 1399 بروزرسانی: 6 دی 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1384

به "غیبت بنزما، راموس و کارواخال مقابل آلاوز؛ بدشانسی های زیدان ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت بنزما، راموس و کارواخال مقابل آلاوز؛ بدشانسی های زیدان ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید