وحشت در اردوی پاری سن ژرمن با بیمار شدن امباپه

به گزارش سیلور 7، مهاجم فرانسوی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در آستانه مصاف این تیم با بوروسیا دورتموند دچار بیماری شده که نگرانی مسئولان باشگاه را در پی داشته است.

وحشت در اردوی پاری سن ژرمن با بیمار شدن امباپه

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه مارکا، در حالی که سرنوشت صعود تیم فوتبال پاری سن ژرمن در این فصل از لیگ قهرمانان اروپا به بازی برگشتش مقابل بوروسیا دورتموند گره خورده است و این تیم برای رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی محکوم به کسب پیروزی است، خبر بدی به گوش هواداران قهرمان فرانسه رسیده است: اینکه ستاره خط حمله آنها کیلیان امباپه بیمار شده است و احتمال دارد که بازی فردا شب (چهارشنبه) PSG را از دست بدهد.

پاری سن ژرمن که سه هفته پیش در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی با نتیجه 2 بر یک به بوروسیا دورتموند باخت، در خانه با کسب نتیجه یک بر صفر هم صعود می کند اما در فاصله 24 ساعت مانده به بازی اعلام شد که پیشرفتی در فرایند بهبود کیلیان امباپه که ظاهراً دچار گلودردی شده که سبب شده برخی از مشکوک بودن او به ابتلا به کرونا هم سخن به میان آورند. مشکل او اما طی یک روز اخیر بهبود نیافته است و به همین دلیل حضورش در بازی برگشت را در هاله ای از ابهام قرار داده است. او حتی اگر به بازی هم برسد معین نیست که بتواند با آمادگی صد درصد بازی کند.

مسائل پاری سن ژرمن که از بیم شیوع کرونا در فرانسه باید پشت درهای بسته و بدون تماشاگرانش از نماینده آلمان پذیرایی کند فقط به غیبت احتمالی امباپه ختم نمی شود چون هافبک ایتالیایی این تیم مارکو وراتی هم به دلیل دو اخطاره بودن محروم است.

تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و بوروسیا دورتموند از ساعت 23:30 به وقت تهران به مصاف یکدیگر می فرایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 886

به "وحشت در اردوی پاری سن ژرمن با بیمار شدن امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت در اردوی پاری سن ژرمن با بیمار شدن امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید