تور ایتالیا ارزان: درخشنده: شانس قرعه در ایتالیا به والیبال جوانان ایران ضربه زد

به گزارش سیلور 7، تهران (پانا) - رئیس کمیته فنی مسابقات قهرمانی جوانان سال 2019 دنیا تاکید نمود که عواملی چون فاصله کوتاه برگزاری بین دو رویداد قهرمانی آسیا و قهرمانی جوانان دنیا، افت بدنی و کم تجربگی بعضی بازیکنان، نداشتن بازی تدارکاتی و قرعه سخت مسابقات از جمله عواملی است که روی عملکرد تیم ملی جوانان در رقابت های ایتالیا تاثیر گذاشت.

تور ایتالیا ارزان: درخشنده: شانس قرعه در ایتالیا به والیبال جوانان ایران ضربه زد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید درخشنده عملکرد تیم ملی جوانان ایران در بیست ویکمین دوره رقابت های قهرمانی دنیا را از چند بعد مورد ارزیابی قرار داد و گفت: باید توجه داشت که فاصله زمانی بین رقابت های قهرمانی آسیا و قهرمانی جوانان دنیا بسیار کوتاه بود. ضمن این که تعدادی از بازیکنان و کادرفنی تیم ملی بزرگسالان باید به رقابت های قهرمانی دنیا می رفتند.

وی اضافه نمود: موضوع دیگر این که دو بازیکن جوان ایران که در تیم ملی بزرگسالان در قهرمانی آسیا حضور داشتند، همراه با این تیم به اوج آمادگی رسیدند و در سرانجام مسابقات، از نظر فنی مدتی دچار افت بدنی شدند که این مشکل خود را در مسابقات قهرمانی جوانان دنیا نشان داد.

عضو سابق کمیته مسابقات فدراسیون دنیای والیبال گفت: نباید فراموش کنیم که تیم ملی جوانان بدون داشتن بازی تدارکاتی راهی رقابت های قهرمانی دنیا شده است. از طرفی مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به علت شیوع کرونا از سوی کنفدراسیون والیبال آسیا لغو شد و این امر هم به تیم ملی جوانان ضربه زد. حال آن که این مسابقات در قاره های اروپا، آمریکا و آفریقای جنوبی برگزار گردید. بنابراین اگر رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برگزار می شد، نقاط قوت و ضعف تیم ایران تعیین شده و می توانستیم در رقابت های قهرمانی جوانان دنیا، نتایج بهتری کسب کنیم.

درخشنده قرعه ایران در قهرمانی جوانان دنیا در ایتالیا را هم سخت دانست و گفت: باید توجه داشته باشیم که قرعه مسابقات هم بسیار مهم است. در دوره گذشته مسابقات قهرمانی جوانان دنیا که به میزبانی بحرین برگزار گردید، بنده از سوی فدراسیون دنیای به اسم رئیس کمیته فنی مسابقات حضور داشتم. در آن سال تیم ایران دو باخت مقابل روسیه و ایتالیا در دور مقدماتی داشت و درنهایت قهرمان دنیا شد.

وی گفت: در این دوره اما با قرعه سختی روبرو شدیم. دو تیم قدر بلژیک و آرژانتین در دور مقدماتی در گروه ایران قرار داشتند. می خواهم بگویم که شانس قرعه هم در رقابت های ایتالیا به تیم ایران ضربه زد.

عضو سابق کمیته مسابقات کنفدراسیون آسیا به بی تجربی بازیکنان در رده سنی جوانان و نوجوانان هم اشاره نمود و گفت: در رده سنی جوانان و نوجوانان نوسان زیاد است. هرچند که تعدادی از بازیکنان جوان ایران تجربه داشتند اما بیشتر بازیکنان اعزامی به این دوره از رقابت ها کم تجربه بودند و این مسئله هم روی نتایج ایران موثر بود.

وی تاکید نمود: در هر صورت نباید این تیم رها گردد. باید به تجربه این بازیکنان اضافه نمود چون آن ها آینده والیبال ایران هستند و باید تحت نظر باشگاه ها، تیم ملی و اردوهای خوب قرار بگیرند. امیدوارم در رقابت های آینده قهرمانی جوانان دنیا، همانند رقابت های سال 2019 برترین نتیجه ممکن را بگیریم.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 مهر 1400 بروزرسانی: 16 مهر 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1858

به "تور ایتالیا ارزان: درخشنده: شانس قرعه در ایتالیا به والیبال جوانان ایران ضربه زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: درخشنده: شانس قرعه در ایتالیا به والیبال جوانان ایران ضربه زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید