فال روزانه چهارشنبه 20 دی 1396

به گزارش سیلور 7، فال روزانه چهارشنبه 20 دی 1396 می گوید اردیبهشتی ها مراقب رفتار اطرافیانشان باشند، مردادی ها امروز با مشکلاتی روبرو می شوند، آبانی ها فرصت هایی که پیش رویتان است را از دست ندهید و ... برای آگاهی از فال امروزتان همراه خبرنگاران باشید.

فال روزانه چهارشنبه 20 دی 1396

موقعیت خورشید و ماه

  • خورشید در موقعیت برج دی (Capricornus)
  • ماه در موقعیت برج میزان (Libra)

فال روزانه چهارشنبه 20 دی 1396

فروردین

امروز تردیدهایی که نسبت به یکی از دوستانتان و نیات او دارید ممکن است ذهن شما را آشفته نموده باشد. این شخص دارد رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد و زیاد با شما صحبت نمی کند، اما به احتمال زیاد این موضوع هیچ ارتباطی به شما ندارد و این شخص مشکلاتی دارد که باید به آنها برسد، بهتر است امروز سر خودتان را با دوستان دیگرتان گرم نموده و از بودن در کنار آنها لذت ببرید. جاه طلبی بیش از اندازه شما امروز می تواند برایتان دردسر ایجاد کند، سعی کنید پیش از هر کاری آمادگی لازم را کسب نموده و سپس با سرعتی منطقی به سوی هدفتان پیش بروید؛ در غیر این صورت ممکن است پیش از رسیدن به هدفتان خودتان را خسته کنید.

اردیبهشت

امروز یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان رفتارهای عجیبی از خودش نشان می دهد و این طور به نظر می رسد که از لحاظ روانی در شرایط خوبی به سر نمی برد. شاید با خودتان فکر کنید که او از دست شما ناراحت و دلخور است، اما به احتمال زیاد شرایط با آن چیزی که شما فکر می کنید متفاوت است. این شخص مشکلاتی دارد که احتیاج به توجه و رسیدگی دارند، بهتر است کمی او را به حال خودش رها کنید تا در خلوت خویش مشکلاتش را حل نماید. مطمئن باشید که اگر این شخص به یاری شما احتیاج داشته باشد خودش این موضوع را با شما در میان خواهد گذاشت. شاید عشقتان نتواند امروز را با شما بگذراند، بهتر است وقتتان را با یک کتاب خوب پر کنید.

خرداد

شاید با خودتان فکر کنید فشاری که این اواخر به خاطر درس ها و امتحان ها به چشمتان آورده اید باعث شده چشمانتان ضعیف شوند و سرتان درد بگیرد؛ بد نیست اگر سری به چشم پزشک بزنید، اما به احتمال زیاد این چشم درد و سردرد بیشتر به دلیل فشارهای روانی و عصبی است که به شما وارد شده اند. امروز تمرکز روی کارهایی که باید انجام دهید برای شما بسیار سخت شده است، اما این شرایط موقتی هستند و تا فردا اوضاع به حالت عادی اش باز خواهد گشت. سعی کنید امروز غروب زودتر به خانه بروید و به جای بیرون رفتن با دوستانتان باگوش دادن به موسیقی و استراحت در منزل زمینه را برای کاهش حالت عصبیتان فراهم کنید.

تیر

تردیدهایی که در رابطه با مسائل حرفه ای و مالی دارید امروز ذهنتان را آنقدر به خود درگیر نموده اند که حتی خواب هایتان نیز در ارتباط با آنها هستند. این خواب ها تنها منعکس نماینده نگرانی های شما هستند و هیچ ربطی به واقعیت و آنچه برایتان پیش خواهد آمد ندارند. شرایط شما به احتمال زیاد خیلی بهتر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید و در ظاهر به نظر می رسد. در واقع مشکل اصلی شما نداشتن اطلاعات کافی است. بهتر است قبل از آن که خودتان را با فکر و خیال دیوانه کنید همه جوانب را در نظر بگیرید تا به واقعیت موضوع پی ببرید. شاید خودتان خیالتان از عشقی که نسبت به شریک زندگیتان دارید راحت باشد، اما هر از گاهی باید این مووع را به زبان بیاورید.

مرداد

امروز ممکن است مسئله ای در برنامه ریزی هایتان به وجود بیاید و کارهایتان با هم تداخل پیدا نمایند. شاید یک مسئله کاری با یک فعالیت اجتماعی که از قبل برای آن برنامه چیده بودید از لحاظ زمانی برخورد پیدا کند و شما نسبت به این که در کدام یک باید شرکت کنید دچار تردید شوید، اما اگر نقشه هایتان را با دقت بچینید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت و به هر دوی این کارها خواهید رسید. امروز یکی از اعضای خانواده تان کمی سرد و بی اعتنا به نظر می رسد و این موضوع باعث نگرانی شما شده است. خیالتان راحت، هیچ کسی هیچ مسئله ای با شما ندارد و این تنها یک مسئله شخصی است که تا وقتی از شما تقاضای یاری نشده بهتر است خودتان را وارد آن نکنید.

شهریور

امروز مکالماتی خواهید داشت که ممکن است کمی برایتان گیج نماینده باشند، سعی کنید امروز راجع به مسائل مهم بحث نکنید تا فردا که هاله ابهامی که همه چیز را در بر گرفته است از بین برود و بتوانید از بحث هایتان به نتیجه واضحی برسید. بعضی کارهای اداری که در رابطه با یکی از وظایفی که به عهده دارید باید انجام دهید با تأخیرهایی روبرو خواهند شد و محتمل است که مدارک مربوط به آنها گم شده و یا در جای اشتباهی قرار گرفته باشند و پیدا کردن آنها برای مدتی طول بکشد، اما در نهایت کارتان انجام خواهد شد. شاید پیغام های عجیبی دریافت کنید که حتی از فرستنده آنها نیز مطمئن نیستید و نمی دانید که باید جواب این پیغام را بدهید یا خیر.

مهر

امروز از مقدار پولی که در نتیجه کاری که دارید انجام می دهید به دست خواهید آورد مطمئن نیستید و دچار تردید شده اید. اگر می توانید پیش از آن که کارتان را آغاز کنید تمام جزئیات مربوط به آن را معین کنید و میزان دقیق کاری که باید انجام دهید و پولی که در مقابل انجام آن انتظار دارید را نیز مشخص کنید تا بعدا در رابطه با این موضوع دچار مشکل نشوید؛ شاید طرف مقابلتان بخواهد چیزی را از شما مخفی کند. شاید امروز این فرصت را نداشته باشید که با شخصی که دوست دارید به اندازه ای که دلتان می خواهد وقت بگذرانید و کمی احساس دلتنگی کنید، اما روابط شخصی و عشقی شما در حال حاضر خوب و بدون مشکل هستند.

آبان

فرصت هایی که در حال حاضر برایتان به وجود آمده اند آنقدر خوب به نظر می رسند که باورش برایتان مشکل است. اگر بتوانید به آنچه در اطرافتان در جریان است نگرشی مثبت داشته باشید خواهید توانست کارهایتان را با انگیزه بیشتری انجام داده و به نتیجه هایی خیلی بهتر از آنچه انتظار داشته اید دست پیدا کنید. امروز فعالیت های تجاری که در خانه و یا در رابطه با خانه تان انجام شوند چندان سر راست و بدون مشکل نخواهند بود. پیش از هر گونه توافقی همه جوانب را در نظر گرفته و متن هر قراردادی را به دقت بخوانید و از محتوای آن اطمینان کامل پیدا کنید. اعضای خانواده تان خیلی گیج و سردرگم به نظر می رسند، کمی به آنها فرصت بدهید تا خودشان مشکلاتشان را حل نمایند.

آذر

امروز پیغام های عجیب و نسبتا نامفهومی از دوستان، خانواده و همکارانتان دریافت خواهید کرد. آنها به ظاهر یک چیز می گویند و شما احساس می کنید که در واقع منظور دیگری دارند. سعی کنید با آنها صحبت نموده و قانعشان کنید که احساسات واقعیشان را با شما در میان بگذارند تا از بروز هرگونه مشکل بعدی جلوگیری کنید. ممکن است در محل زندگی و اطراف خانه تان مغازه های جدیدی باز شده باشند که اگر سری به آنها بزنید می توانید خریدهای خیلی خوبی از آنها بکنید. مخصوصا اگر این مغازه یک کتاب فروشی است حتما در راه بازگشت به خانه توقفی در آنجا داشته باشید و یک کتاب خوب برای آخر هفته تان بخرید.

دی

شما در رابطه با شرایط مالی خود احساس عدم امنیت و نگرانی می کنید و رفتارتان کمی عصبی شده است. خبرهای نگران نماینده ای که در رابطه با شرایط اقتصاد جهانی می شنوید ذهنتان را به شدت درگیر نموده است، اما یادتان باشد که با همه اینها شما در حال حاضر از لحاظ مالی از ثباتی نسبی برخوردار هستید و این شرایط همچنان ادامه خواهد یافت و لزومی ندارد که نگران شوید. سعی کنید از شرایط فعلی خود استفاده کنید و زمینه لازم برای ثبات بیشتر را فراهم کنید. امروز به نفعتان است در هیچ زمینه ای پیش از در نظر گفتن همه جوانب نتیجه گیری و قضاوت نکنید، در غیر این صورت به ویژه در ارتباط با مسائل عشقی و عاطفی به مشکل برخواهید خورد.

بهمن

امروز بعضی اخبار نگران نماینده در رابطه با شرایط کاریتان به گوشتان خواهند رسید که باعث استرس و نگرانی شما خواهند شدوشاید این شرایط باعث گردد آینده خود در این زمینه را زیر سوال برده و حتی به فکر ایجاد تغییر در زمینه کاریتان بیفتید. بد نیست که همه موقعیت ها و گزینه های مختلف را در نظر بگیرید، اما به هیچ عنوان فعلا در این زمینه تصمیم گیری نکنید و تا زمانی که از لحاظ ذهنی به ثبات بیشتری دست بیابید صبر کنید. اجازه ندهید که این دغدغه های ذهنی روی رابطه شما با کسی که دوست دارید اثر گذاشته و در رفتار شما با او تغییر ایجاد نمایند. باور کنید یا نکنید او نیز به اندازه شما برای آینده تان نگران است.

اسفند

شما آدمی منطقی هستید و معمولا نسبت به احساسات درونیتان تردید داشته و آنها را نادیده می گیرید، اما به نفعتان است که این کار را انجام ندهید. اگر احساسی قوی در درون خود احساس می کنید آن را پذیرفته و تنها به خاطر این که به نظرتان غیر منطقی می رسد آن را نادیده نگیرید. زندگی همواره قابل پیش بینی نیست و اگر به ندای درونتان اعتماد کنید خیلی وقت ها که عقلتان به جایی قد نمی دهد به یاریتان خواهد آمد. همواره فرا رفتن از حد و مرزهای خیالی که برای خودتان ساخته اید و دیوارهایی که جلوی خودتان کشیده اید خیلی خوب و مایه پیشرفت خواهد بود؛ اما به این شرط که این کار را به خاطر خودتان و نه دیگران، انجام دهید.

تهیه شده: مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1447

به "فال روزانه چهارشنبه 20 دی 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه چهارشنبه 20 دی 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید