فرماندار نیویورک: تلفات کرونا بدتر از پیش بینی ها خواهد بود

به گزارش سیلور 7، فرماندار ایالت نیویورک گفته با انتشار اطلاعات جدید معلوم می گردد تلفات ناشی از ویروس کرونا احتمالاً از آنچه قبلاً گزارش شده بیشتر خواهد بود.

فرماندار نیویورک: تلفات کرونا بدتر از پیش بینی ها خواهد بود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آندرو کومو، فرماندار نیویورک روز چهارشنبه گفته همزمان با انتشار اطلاعات جدید، تلفات ناشی از ویروس کرونا ممکن است از آنچه قبلاً گزارش شده بدتر باشد.

به نوشته سی ان بی سی کومو گفت آمارهای روزانه مربوط به کرونا از جمله آمارهای مربوط به فوت شدگان این بیماری احتمالاً بالاتر از آن چیزی خواهد بود که قبلاً گزارش شده است.

وی گفت مرگ مبتلایانی که در منزل بر اثر کووید-19 جان باخته اند به صورت کامل ثبت نشده است. او گفت: فکر می کنم که واقعیت، بدتر خواهد بود.

کومو در بخش دیگری از سخنانش گفت بیشتر کسانی که در ایالت نیویورک به دلیل ابتلا به کووید-19 بستری شده اند کسان بوده اند که در خانه مانده و از منزل خارج نشده اند. او این مسئله را شوک آور توصیف کرد.

فرماندار نیویورک در کنفرانس خبری روزانه گفت داده های مقدماتی در این خصوص از 100 بیمارستان در نیویورک و حدود 1000 بیمار به دست آمده است.

به گفته کومو، 66 درصد از موارد پذیرش در بیمارستان ها مربوط به افرادی بوده که در خانه مانده بودند. او گفت بالاترین آمار بعدی مربوط به خانه های سالمندان بوده که 18 درصد مبتلایان را شامل می گردد.

او گفت: این تعجب آور است. بیشتر این آدم ها داخل منزل بوده اند. ما فکر می کردیم آنها از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نموده اند، اما در واقع اینطور نبود چون آنها در منزل بودند.

فرماندار نیویورک در بخش دیگری از سخنانش به گزارش ها درباره پیدایش ویروس کرونا در اواخر سال 2019 میلادی، زودتر از آنچه قبلاً تصور می شده هم اشاره نمود.

او گفت: الان می گویند که ویروس ممکن است در ماه های فوریه و مارس ظاهر نشده باشد. این ویروس ممکن است اواخر سال گذشته ظاهر شده باشد.

در حالی که تا پیش از این گفته شد در ماه ژانویه 2020 (بهمن 1398) اولین مورد ابتلا به ویروس کرونا در فرانسه ثبت شده، مدیر بخش احیای بیمارستان های آویسن و ژان وردیه در پاریس اطلاع داد، تاریخ اولین مورد ابتلا به کرونا در 27 دسامبر 2019 (ششم دی ماه 1398) بوده است.

دکتر ایوس کوهن مدیر بخش احیا در بیمارستان های آویسن و ژان وردیه در حومه پاریس در مصاحبه با رسانه های فرانسوی ادعا کرد، با انجام آزمایشات بر روی فردی که در تاریخ ششم دی ماه سال گذشته بیماری او ذات الریه تشخیص داده شد، تعیین شد که بیماری او کووید-19 (ویروس کرونا) بوده است.

کوهن در مصاحبه با شبکه بی اف ام فرانسه (BFM) اطلاع داد، متخصصان نمونه های 24 بیماری که در حد فاصل ماه های دسامبر 2019 تا 24 ژانویه 2020 ابتلای آنها به انفلوانزا منفی اعلام شده بود را دوباره مورد آزمایش قرار دادند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1031

به "فرماندار نیویورک: تلفات کرونا بدتر از پیش بینی ها خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار نیویورک: تلفات کرونا بدتر از پیش بینی ها خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید