فرودگاه قم تکمیل گردد، کمبود امکانات تفریحی در قم

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، علی لاریجانی ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاح دهکده سلامت صبا که با حضور مسعود سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در قم برگزار گردید، با تقدیر از سرمایه گذار این مجموعه گفت: نخستین مسئله ای که در استان قم مشاهده می گردد، کمبود امکانات تفریحی است.

فرودگاه قم تکمیل گردد، کمبود امکانات تفریحی در قم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تمکن مالی برای ویزای دانش اموزی در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

وی ادامه داد: برای آینده قم به عنوان یک مرکز تشیع که بیش از یک میلیون جمعیت دارد مهم است که امکانات رفاهی و تفریحی بسیار بیش از قبل به وجود بیاید.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: شهرداری، استانداری و بخش خصوصی باید همت نمایند که این کمبود رفع گردد و این امکانات در اختیار مردم قم قرار بگیرد.

قم ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری مذهبی دارد

وی اضافه نمود: شهر قم یک ظرفیت بسیار خوب برای توسعه گردشگری مذهبی دارد ولی دو مشکل در این زمینه وجود دارد. یکی اینکه امکانات اقامتی قم بسیار کم است و دیگر اینکه کیفیت امکانات اقامتی آن طور که باید نیست.

لاریجانی با اشاره به سخنان سلطانی فر درباره تبدیل شدن قم به مقصد گردشگری گفت: نمی توانیم جنبه عبوری قم را از این شهر حذف کنیم، یک عده افراد هستند که می خواهند فقط چند ساعت در قم بمانند که امکانات مناسب تفریحی و اقامتی برای آنها وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه باید روی این مدل گردشگری سرمایه گذاری کرد، گفت: درست است که احتیاج داریم ماندگاری مسافر در شهر را بالا ببریم اما همواره کسانی هستند که می خواهند اقامت کوتاه داشته باشند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: مسئله بعدی گردشگرانی هستند که از کشورهای دیگر برای زیارت به قم می آیند. اما امکانات حمل و نقلی برای آنها کافی نیست و فرودگاه قم حتماً باید برای حل مشکل این افراد راه بیافتد.

وی افزود: فرودگاه قم نیمه کاره است و وقتی که راه اندازی شد زائران عراقی می توانند مستقیم به قم بیایند و خواهش من از سازمان گردشگری این است که گره های این مسئله را حل نموده و به راه اندازی زودتر فرودگاه قم یاری نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 774

به "فرودگاه قم تکمیل گردد، کمبود امکانات تفریحی در قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرودگاه قم تکمیل گردد، کمبود امکانات تفریحی در قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید