فروش بیش از 5 هزار واحد مسکونی و تجاری کشور

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: مدیر برگزاری دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری ایران گفت: بیش از 5 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری در دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان در مشهد به فروش می رسد.

فروش بیش از 5 هزار واحد مسکونی و تجاری کشور

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس, سید علیرضا صدرزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سومین جشنواره فروش واحدهای مسکونی، اداری و تجاری، 5 هزار واحد مسکونی، تجاری و اداری در پایتخت معنوی ایران به فروش می رسد.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه برای نخستین بار در کشور شرکت هایی از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، تهران، آذربایجان غربی، هرمزگان، جزیره کیش و اصفهان برای فروش واحدهای مسکونی، تجاری و اداری خود حضور می یابند و علاوه بر آن شرکت های سرمایه گذاری برای بهره مندی تمام استان های کشور جهت سرمایه گذاری در بخش مسکن و انبوه سازی حضور ویژه ای دارند.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری مشهد درباره واحدهای مسکونی ارائه شده در این نمایشگاه گفت: در این دوره از نمایشگاه بعضی از واحدهای مسکونی در قالب مسکن مهر به متقاضیان ارائه می گردد.

صدرزاده با اشاره به ویژگی های واگذاری واحدها در دهمین نمایشگاه مسکن و انبوه سازان توضیح داد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در جشنواره فروش واحد های مسکونی، مشارکت نمایندگان از تخفیف ویژه ای برخوردار می شوند به طوری که برای خریداران بین پنج تا 10 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته شده و از این رو مخاطبان و شرکت نمایندگان در این نمایشگاه از فرصت های به وجود آمده بیش از پیش می توانند استفاده نمایند.

وی تاکید نمود: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحدهای مسکونی، تجاری و اداری نسبت به دوره گذشته با 60 درصد رشد کیفی و کمی روبه رو بوده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت پروژ ه های نمایشگاهی مپنا اظهار کرد: برای نخستین بار در دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان ایران در مشهد بخش خدمات فنی مهندسی از بخش مسکن و انبوه سازان تفکیک شده که همین امر سبب شده تا تخصصی تر به موضوع فروش پرداخته گردد.

وی تاکید نمود: در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن و انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری در بخش مسکن و سومین جشنواره فروش واحدهای مسکونی، تجاری و اداری سه جایزه ویژه خریداران و سرمایه گذاران در نظر گرفته شده که می تواند برای حضور و استقبال مشارکت نمایندگان و استفاده از فرصت های سرمایه گذاری و سرمایه پذیری تاثیرگذار باشد.

صدرزاده اعلام نمود: دهمین نمایشگاه بین المللی مسکن، انبوه سازان و فرصت های سرمایه گذاری همزمان با سومین نمایشگاه بین المللی صنعتی سازی و فناوری های نوین صنعت ساختمان و بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت ساختمان و تاسیسات و تجهیزات از 28 آبان تا یکم آذر از ساعت 16 تا 22 در نمایشگاه بین المللی مشهد پذیرای متخصصان است.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 14 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 900

به "فروش بیش از 5 هزار واحد مسکونی و تجاری کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بیش از 5 هزار واحد مسکونی و تجاری کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید