فیس بوک با پلیس متروپولیتن لندن همکاری می نماید

به گزارش سیلور 7، فیس بوک در تشخیص زودهنگام جریان های تروریستی با پلیس متروپولیتن لندن همکاری می نماید.

فیس بوک با پلیس متروپولیتن لندن همکاری می نماید

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

این شبکه اجتمای پرطرفدار با بهره گیری از هوش مصنوعی فیلم های مرتبط با حوادث تیراندازی و حملات ترروریستی را در سریع ترین زمان ممکن شناسایی نموده و به ماموران شعبه ضد تروریستی لندن هشدار می دهد. به نظر می رسد این همکاری می تواند بسیار سازنده باشد؛ چرا که هرگونه حمله ای خطرناک در قلب لندن به یاری فیس بوک شناسایی شده و اطلاعات و داده های حاصله پیش از اجرایی شدن در اختیار مأموران ضد تروریست قرار می گیرد.

نیل باسو ، دستیار کمیسر عملیات ویژه ضد تروریستی لندن گفت: هوش مصنوعی فیس بوک می تواند به شناسایی حملات مسلحانه در مراحل اولیه یاری نموده و به طور بالقوه به مقامات پلیس در سراسر دنیا و در پاسخ به حوادث مسلحانه مرگبار یاری نماید.

وی اضافه کرد: این فناوری به طور اتوماتیک حملات تروریستی را متوقف نموده و می تواند در ترویج ایدئولوژیهای مخرب همانند یک بازدارنده عمل کند.

این مقام ارشد ضد تروریستی تأکید کرد: ما از همکاری شبکه های اجتماعی برای مقابله با تروریسم تجلیل نموده و استقبال می کنیم.

همکاری فیس بوک و مأموران ضد تروریستی پلیس متروپولیتن در حالی افزایش پیدا می نماید که حدود 6 ماه پیش در حمله تروریستی به دو مسجد در شهر کرایست چرچ نیوزیلند دست کم 49 تن جان باخته اند. در واکنش به این حمله تروریستی، فیس بوک و اینستاگرام یک و نیم میلیون ویدیو مرتبط با این حادثه مرگبار را در 24 ساعت اول وقوع این حادثه حذف نموده و پس از آن وعده شناسایی و حذف فیلم ها و ویدئوهای تروریستی را در شبکه اجتماعی داد.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 369

به "فیس بوک با پلیس متروپولیتن لندن همکاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس بوک با پلیس متروپولیتن لندن همکاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید