تور اروپا: پنج تور روزانه مجذوب کننده برای علاقه مندان به تاریخ اروپا

به گزارش سیلور 7، آثار تاریخی اروپا، شاهدان رویدادهای متعددی هستند که این قاره در طول تاریخ تجربه نموده است. اگر از علاقه مندان به تاریخ اروپا هستید، این تورهای تاریخی را از دست ندهید.

تور اروپا: پنج تور روزانه مجذوب کننده برای علاقه مندان به تاریخ اروپا

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

قدیمی ترین بخش کلیسای وست مینستر متعلق به قرن دهم میلادی است. این کلیسا انگار یک تکه از تاریخ لندن است که با سنگ ساخته شده است. این کلیسای گوتیک زیبا محل دفن بسیاری از ملکه هاو پادشاهان است. رویدادهای متعددی در آن برگزار شده و میزبان ازدواج های سلطنتی متعددی بوده است از جمله عروسی پرنس ویلیام و کیت مدیلتون.

این کلیسا تنها یکی از نمونه کلیساها و مجموعه های تاریخی اروپا است که یادآور حوادث و رویدادهای تاریخی متعدد است. در گوشه و کنار اروپا از این مجموعه های تاریخی زیاد پیدا می گردد که می توانید در طول سفر خود برای تورهای بازدید از آن ها برنامه ریزی کنید.

اگر به اروپا سفر می کنید حتما یکی از این تورهای تاریخی را انتخاب کنید و از تماشای مجموعه های تاریخی لذت ببرید و با تاریخ اروپا آشنا شوید.

هلند

تور تاریخ آمستردام: عصر طلایی هلند، توری است که تمرکز اصلی آن بر دوره ای است که در قرن هفدهم گروه کوچکی از افراد در سواحل دریای شمال، زندگی تجاری اروپا را در دست گرفتند. در این تور خصوصی سه ساعته، راهنمای شما کانال ها و خانه های ردیفی و قدیمی کنار آن را نشان می دهد و اوضاع و احوال سیاسی و اجتماعی آن دوران را وصف می نماید.

گشتی در خرابه های دلفی

تور گشت و گذار در دلفی یکی از تورهای تاریخی محبوب در اروپا است. برای شرکت در این تور فقط یک سفر کوتاه دو ساعته از آتن فاصله دارید ولی این گشت و گذار کوتاه شما را به سفری در دل تاریخ می برد. دلفی نام مکانی است باستانی در یونان و در دره فوکیس. دلفی در یونان باستان اهمیت بسیاری داشته و پرستش گاه آپولون بوده است.

کلیسای مشهور لندن

تورهای خصوصی یا گروهی کوچک و سه ساعته برای بازدید از کلیسای وست مینستر برپا می گردد. راهنمای این تورها متخصص تاریخ و هنر انگلستان است. در جریان این تور هنرهای سنگی دیدنی، پنجره های شیشه رنگی، آرامگاه ها، سبک های مختلف معماری را در کلیسا می بینید. بعلاوه در خصوص رویدادهای مهم تاریخی انگلستان هم نکات جالبی یاد می گیرید.

مادرید، از قرون وسطی تا عصر حاضر

تورهای سه ساعته خصوصی یا گروهی با عنوان مادرید در گذر قرن ها، در این شهر برگزار می گردد که شامل بازدید از مهم ترین لندمارک های تاریخی شهر از جمله میدان پلازا مایور است. بعلاوه از مکان هایی بازدید می کنید که جنگ داخلی اسپانیا در آن ها روی داده است. راهنمای تور یک تاریخ شناس و هنرمند است یا محققی که برگ های تاریخ مادرید را برایتان ورق می زند.

هزاره فراموش شده رم

عظمت و شکوه رم باستان و شاهکارهای رنسانس در سراسر جهان مشهور است. ولی یکی از تورهای تاریخی این شهر بر دوره های فراموش شده تاریخ رم تمرکز دارد. این تور به وسیله یک مورخ و باستان شناس محلی برگزار می گردد و سقوط و ظهور رم نام دارد. این تور به دوره ای هزار ساله از تاریخ این شهر می پردازد که بین سقوط امپراتوری و برخاستن دوباره شهر به عنوان یکی از مراکز رنسانس واقع شده است. در طی این تور از منطقه San Clemente عبور می کنید و در لندمارک هایی توقف می کنید که شامل کلیساهای قرون وسطایی است که دور از راستا توریستی قرار دارند.

برای انتخاب انواع تور اروپا می توانید از خبرنگاران یاری بگیرید. امکان مشاهده لیست متنوع پکیج های آژانس های معتبر مسافرتی، مقایسه قیمت ها و تهیه تور از آژانس های همکار ما، در خبرنگاران فراهم شده است.

منبع: کجارو / afar.com
انتشار: 12 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2074

به "تور اروپا: پنج تور روزانه مجذوب کننده برای علاقه مندان به تاریخ اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا: پنج تور روزانه مجذوب کننده برای علاقه مندان به تاریخ اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید