قهرمانی: ترکیب نهایی تیم ملی والیبال بانوان پس از بازگشت از ویتنام معرفی می گردد، بازیکنان جوان تیم با انگیزه هستند

به گزارش سیلور 7، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: اسامی بازیکنان نهایی تیم ملی اعزامی به قهرمانی آسیا پس از بازگشت از مسابقات تدارکاتی ویتنام اعلام خواهد شد.

قهرمانی: ترکیب نهایی تیم ملی والیبال بانوان پس از بازگشت از ویتنام معرفی می گردد، بازیکنان جوان تیم با انگیزه هستند

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

اکرم قهرمانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: سه اردوی آماده سازی تیم ملی به خوبی به انتها رسید. بازیکنان حاضر در اردو به لحاظ روحی شرایط مطلوبی دارند. با برگزاری مسابقات محبت آمیز در ویتنام به مرور شرایط فنی بازیکنان نیز بهتر خواهد شد.

وی اضافه نمود: دو بازی سخت در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی آسیا داریم. برای صعود از مرحله مقدماتی باید تیم چین تایپه را شکست بدهیم. البته اصرار بر شکست این تیم به معنی این نیست که از حالا برای بازی با تایلند دیگر حریف ما در این مرحله برنامه ای نداریم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ادامه داد: تایلند یکی از تیم های بسیار سطح بالا و فنی آسیاست. ما برای ارائه بازی خوب برابر تایلند نیز برنامه ریزی نموده ایم. اما باتوجه به بازی نزدیک تری که به چین تایپه داریم به پیروزی برابر چین تایپه امیدوارتر هستیم.

قهرمانی یادآورشد: خیلی دوست داشتیم بازی های تدارکاتی خود را نیز برابر تایلند برگزار کنیم اما این امر میسر نشد. به همین دلیل تیمی را انتخاب کردیم که سبک بازی نزدیکی به تایلند داشته باشد. برهمین اساس 4 بازی تدارکاتی و محبت آمیز را برابر تیم ویتنام در نظر گرفتیم.

وی گفت: در ویتنام قرار است دو بازی با تیم ملی بزرگسالان و دو بازی با تیم جوانان این کشور برگزار کنیم. با توجه به این که تیم ویتنام نیز تیم سرعتی است رقابت با این تیم روی بالا رفتن سرعت بازیکنان ما نیز تاثیر گذار خواهد بود. ما در رقابت های مرحله مقدماتی برابر دو تیم سرعتی آسیا قرار می گیریم.

سرمربی تیم ملی والیبال بانوان گفت: با 17 بازیکن راهی ویتنام می شویم. در نظر داریم تمامی بازیکنان را در ترکیب تیم قرار بدهیم و بازی آنها را بسنجیم. پس از بازگشت از این رقابت ها 14 بازیکن را برای ادامه اردوها معرفی خواهیم کرد.

قهرمانی اضافه نمود: در شرایطی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا آماده می کنیم که تعدادی از بازیکنان جوان جایگزین بازیکنان باتجربه شده اند. ما در این مسابقات بازیکنان باتجربه ای همچون فرنوش شیخی را در اختیار نداریم. بازیکنان جوان تیم نیز انگیزه بالایی دارند. امیدوارم این ترکیب جوان وباتجربه تیم نتایج خوبی را در مسابقات پیش رو به دست بیاورند.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 373

به "قهرمانی: ترکیب نهایی تیم ملی والیبال بانوان پس از بازگشت از ویتنام معرفی می گردد، بازیکنان جوان تیم با انگیزه هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی: ترکیب نهایی تیم ملی والیبال بانوان پس از بازگشت از ویتنام معرفی می گردد، بازیکنان جوان تیم با انگیزه هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید