لو: بازی با ایتالیا سنگین و هجومی بود، در زدن توپ به تیرک رکورد دار شدیم

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران: سرمربی ژرمن ها مصاف محبت آمیز تیمش با آتزوری را محکی سخت و هجومی برای آماده سازی شاگردانش جهت حضور در جام جهانی 2014 دانست.

لو: بازی با ایتالیا سنگین و هجومی بود، در زدن توپ به تیرک رکورد دار شدیم

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی آلمان شب گذشته (آدینه) در یکصدمین بازی که یواخیم لو راهنمایی آن را بر عهده داشت، در استادیوم سن سیروی شهر میلان در دیداری محبت آمیز برابر تیم ملی ایتالیا یک بر یک مساوی کرد.

در کنفرانس خبری پس از بازی یواخیم لو گفت: ما انتظار یک بازی سنگین و هجومی را برابر ایتالیا داشتیم و همینطور هم شد. فکر می کنم خط دفاع ما برای مهار ماریو بالوتلی و دانیل اوسوالدو در خط حمله ایتالیا خوب کار کرد، ضمن اینکه عملکرد خط هجومی مان هم نکات مثبتی داشت.

لو اضافه کرد: در میانه میدان کنترل بازی در دست ما بود و موقعیت های گلزنی فراوانی به دست آوردیم. در نیمه دوم حتی توپ را به تیرک دروازه ایتالیا هم زدیم. در مجموع ما 3 بار توپ را به تیرک دروازه ایتالیایی ها کوبیدیم که فکر می کنم این تعداد به نوبه خود در یک بازی محبت آمیز یک رکورد محسوب می گردد. باعث تاسف است که که هیچ یک از آنها وارد دروازه نشد.

تیم ملی آلمان از سال 1995 به بعد در هیچ مسابقه ای نتوانسته تیم ملی ایتالیا را شکست دهد و این در حالی است که ژرمن ها در رقابت های رسمی نیز هرگز پیروز به شکست آتزوری نشده اند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 288

به "لو: بازی با ایتالیا سنگین و هجومی بود، در زدن توپ به تیرک رکورد دار شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لو: بازی با ایتالیا سنگین و هجومی بود، در زدن توپ به تیرک رکورد دار شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید