محمود فکری قبل از ملاقات حساس استقلال و سپاهان چه گفت؟

به گزارش سیلور 7، محمود فکری درباره ملاقات فردا (شنبه) تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: ابتدا جا دارد آرزوی سلامتی کنم برای عبدالعلی چنگیز و حنیف عمران زاده که متأسفانه دچار ویروس کرونا شده اند و امیدوارم زودتر به کانون گرم خانواده های خود بازگردند.

محمود فکری قبل از ملاقات حساس استقلال و سپاهان چه گفت؟

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

وی در ادامه اضافه کرد: با توجه به اینکه فردا آخرین بازی نیم فصل اول است، لازم می دانم تشکر ویژه از تک تک بازیکنانم داشته باشم که نیم فصل سختی را پشت سر گذاشتند. خدا را شکر با کوشش و همدلی تیم را به اینجا رساندند و نتایج نسبتاً خوبی گرفتیم و در جدول سر و شکلی به اوضاع خودمان داده ایم. امیدوارم روندمان را ادامه دهیم و فردا نیز با آرامش بیشتر بازی را برگزار نموده و دست پر برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه بلافاصله قرار است بازی های نیم فصل دوم آغاز گردد، گفت: با توجه به اینکه فاصله بازی ها کم است، برنامه خاصی نمی توانیم داشته باشیم. یکسری از اسامی بازیکنان را به باشگاه داده ایم تا بتوانیم برای تقویت تیم به ما اضافه شوند. چون فرصت کمی داریم مثل نیم فصل اول کار را ادامه می دهیم و از فرصت های کوتاه برای آماده سازی استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم بازیکنان نیم فصل دوم هم بتوانند بازی های خوبی ارائه نمایند و هم اینکه امتیازات لازم را کسب کنیم. برای این کار احتیاج است مجموعه باشگاه همکاری و همدلی بیشتری داشته باشند تا مشکلاتی را که در آغاز فصل و نیم فصل داشتیم، کمتر گردد و بتوانیم با آرامش بیشتر به بازی ها بپردازیم و در نهایت جایگاهی را که متعلق به استقلال است، به دست بیاوریم و طرفداران را شاد کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1544

به "محمود فکری قبل از ملاقات حساس استقلال و سپاهان چه گفت؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری قبل از ملاقات حساس استقلال و سپاهان چه گفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید