مردم به تویسرکان سفر نکنند

به گزارش سیلور 7، سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان گفت: در شهر ملی منبت گلریز و شهر سبز گردو هیچ گونه خدماتی به گردشگران در نوروز 99 ارائه نمی گردد.

مردم به تویسرکان سفر نکنند

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همدان، اسحاق ترکاشوند گفت: باوجود برنامه ریزی گسترده این اداره کل به منظور برگزاری برنامه های متعدد در ایام تعطیلات نوروز، به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از گسترش آن، اجرای تمامی این برنامه ها لغو شد.

او اضافه کرد: برنامه های لغو شده شامل برگزاری چندین نوروزگاه در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج، نمایشگاه معماری و باستان شناسی در کاروانسرای فرسفج، تورهای طبیعت گردی، بازدید از کارگاه صنایع دستی و جاذبه های تاریخی فرهنگی شهرستان، جشنواره آش محلی و... بود.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان توضیح داد: تا اطلاع ثانوی هیچ اسکانی در شهرستان نداریم و تمامی مهمانسراهای ادارات دولتی و غیردولتی، خوابگاه های مدارس شبانه روزی، مهمانسراهای دانشگاه ها و خانه مسافرها که در سال های گذشته به عنوان محل اسکان مسافرین نوروزی درنظرگرفته می شد تعطیل بوده و اجازه پذیرش مسافر را ندارند و علاوه بر این تمامی موزه ها و اماکن تاریخی نیز تا اطلاع ثانوی از پذیرش بازدیدکنندگان ممنوع بوده و تعطیل است.

سرپرست اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان اضافه کرد: از هم وطنانی که تویسرکان را به عنوان مقصد خود در تعطیلات نوروزی انتخاب نموده اند، تقاضا داریم به منظور حفظ جان خود و پیشگیری از شیوع بیش ازپیش کرونا ویروس به تویسرکان سفر نکنند و در فرصتی دیگر میزبان شما عزیزان خواهیم بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 888

به "مردم به تویسرکان سفر نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم به تویسرکان سفر نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید