معرفی هتل آماری اوشن پاتایا

به گزارش سیلور 7، کشور تایلند و شهر زیبای پاتایا امروزه مقصد بسیاری از گردشگران از سرتاسر دنیا همچنین ایران است. در سفر اولین و مهم ترین نکته که باید مد نظر داشت محل اقامت است .ما در این سفر هتل 5 ستاره آماری اوشن را پیشنهاد می دهیم که هتل آماری اوشن پاتایا از بهترین هتل های تایلند است.

معرفی هتل آماری اوشن پاتایا

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

هتل آماری اوشن پاتایا

هتل آماری اوشن پاتایا در قسمت شمالی پاتایا واقع شده است. این هتل نزدیک به واکینگ استریت معروف بوده و چشم اندازی زیبا رو به دریا دارد. اتاق های این هتل پنجره های بزرگ دارند و هر اتاق دارای بالکن اختصاصی با چشم انداز دریا می باشد. هتل آماری اوشن پاتایا هتلی 20 طبقه است که از ساختمان های بی نظیر خلیج پاتایا و منطقه چونبری است. این هتل دارای موقعیت خوب و خدمات و امکانات رفاهی و تفریحی زیادی است که استراحتگاه و محل مناسبی برای افراد تور پاتایا می باشد. در این مقاله به تشریح درباره خدمات و امکانات این هتل می پردازیم.

هتل آماری اوشن پاتایا

هتل آماری اوشن پاتایا هتلی 5 ستاره و زیبا می باشد که در 84 کیلومتری فرودگاه بین المللی Suvarnabhami قرار گرفته است. نزدیکی این هتل به ساحل و اقیانوس آماری پاتایا، جاذبه های دیدنی Alcazar و Tiffanys show و .. باعث شده که هتل آماری پاتایا موقعیت مکانی بسیار عالی و جذابی برای مسافران داشته باشد. هتل آماری اوشن پاتایا هتلی زیبا و نزدیک به شهر بانکوک است که اتاق های آن، دارای نمای پانورامیک می باشد.

امکانات رفاهی هتل آماری اوشن پاتایا

هتل آماری اوشن پاتایا با 297 اتاق، پنجره هایی بلند، مناظر زیبا و روبه دریا، کف پوشی چوبی و نور پردازی خوب؛مکانی عالی برای مسافران خود در کشور تایلند ایجاد نموده است. از خدمات رفاهی این هتل 5 ستاره می توان به خدمات اتاق، وجود صرافی، خدمات دربان، خدمات فکس و فتوکپی، خدمات اتوشویی و خشک شویی به همراه نظافت، خدمات پرستاری کودک، خدمات نگهبانی، صندوق امانات و انبار چمدان اشاره نمود.

آسانسور، اینترنت رایگان 24 ساعته در همه اتاق ها، اتاق مخصوص افراد سیگاری، خدمات تاکسی، پارکینگ خصوصی، ترانسفر فرودگاهی، روزنامه، باربر، تهویه مطبوع، ویلچر و امکاناتی از این قبیل برای افراد معلول از خدمات رفاهی هتل آماری اوشن پاتایا است. هم چنین در این هتل بزرگ و زیبا پرسنل، به 2 زبان انگلیسی و تایلندی صحبت می نمایند. رستوران این هتل دارای جایزه بهترین غذاهای بین المللی می باشد و اسم آن رستوران مانترا است.

امکانات تفریحی هتل آماری اوشن پاتایا

این هتل دارای دو نما می باشد، یکی رو به باغ است و دیگری نمایی رو به دریا می باشد. می توان در این هتل از مناظر زیبای آن در فضای باز لذت برد. این هتل زمین گلف بزرگی با مساحت 3 کیلومتر دارد. این هتل تنیس روی میز، استخر روباز و ورزش های آبی بی نظیری هم مختص بچه ها و هم مختص بزرگ سالان در فضای باز تدارک دیده است. هتل آماری اوشن پاتایا دارای مرکز Breeze اسپا و باشگاه بدن سازی است. تراس های آن با مناظر خیره نماینده و آفتاب گیر، در نوع خود بی نظیر است. این هتل در نزدیکی جاذبه های بسیاری قرار گرفته است که می توان با تهیه بلیط این جاذبه ها را مشاهده کرد. این هتل نزدیک به کافه معروف هارد راک می باشد و همان طور که گفته شد از موقعیت خوبی برخوردار است.

انواع اتاق های هتل آماری اوشن پاتایا

سوئیت جونیور دارای نمای استخر روباز: سوئیتی 63 متری با یک تخت 2 نفره بزرگ که دارای امکاناتی مثل دوش و وان است.

اتاق دولوکس دوقلو: نمای این اتاق اقیانوس می باشد و رو به دریا است و مختص افراد غیر سیگاری است. این اتاق دارای یک تخت 2 نفره است.

اتاق دولوکس کینگ: اتاقی 35 متری که نمای آن نیز رو به دریا است. این اتاق دارای تختی بزرگ و 2 نفره و یا 2 تخت تک نفره است.

سوئیت های جونیور: این اتاق ها برای افراد غیر سیگاری بوده و یک تخت 2 نفره بزرگ دارند.

اتاق اکسکیوتیوکلاب: این اتاق دارای نمایی رو به دریا در برخی از بخش ها و مساحت آن 49 مترمربع است. این هتل درمیان هتل های پاتایا از رتبه مناسبی برخوردار است.

فاصله هتل آماری اوشن پاتایا از مراکز مهم

فاصله هتل تا ایستگاه قطار: تقریباً 2.5 کیلومتر است و با تاکسی می توان 10 دقیقه ای به آن جا رسید.

فاصله هتل تا ترمینال اتوبوس: فاصله هتل تا ترمینال تقریباً 2 کیلومتر است و می توان پیاده نیز به آن جا رفت.

فاصله هتل تا ساحل: این هتل در 1.8 کیلومتری ساحل واقع شده است که پیاده 20 دقیقه طول می کشد.

فاصله هتل تا جشنواره ساحلی پاتایا: اگر کسی قصد رفتن به جشنواره ساحلی پاتایا را داشته باشد از این هتل 14 دقیقه ای پیاده می تواند به آن جا برود. فاصله این هتل تا جشنواره 1.4 کیلومتر است.

فاصله هتل تا بهشت خرید پاتایا: این بازار نزدیک ساحل بوده و دارای سالن بوئینگ، سینما و مغازه های زیادی است. این فاصله 1.5 کیلومتر است و با تاکسی 12 دقیقه طول می کشد.

فاصله هتل تا سالن نمایش تیفانی: این فاصلهدر حدود 300 متر است که با چند دقیقه پیاده روی می توان به این سالن رفت.

فاصله هتل تا کافه هارد راک: این هتل با کافه مشهور هارد راک فقط 1 کیلومتر فاصله دارد که پیاده 14 دقیقه و با تاکسی 8 دقیقه ای این جهت را می توان طی کرد.

انتشار: 17 تیر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 184

به "معرفی هتل آماری اوشن پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل آماری اوشن پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید