منصوریان: مقابل گل گهر باید باهوش باشیم، باید از اعتبار خوزستان دفاع کنیم

به گزارش سیلور 7، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان می گوید تیمش در بازی فردا در جام حذفی برابر گل گهر باید خیلی باهوش باشد.

منصوریان: مقابل گل گهر باید باهوش باشیم، باید از اعتبار خوزستان دفاع کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با گل گهر سیرجان در جام حذفی، اظهارکرد: افتخار این را داریم به واسطه فوتبال، خداوند عنایت کرد و به شهر خوب سیرجان آمده ایم و مردم خوب شهر را می بینیم. بازی بسیار سختی داریم. فکر می کنم آخرین روزی است که سرمربی عزیزم، آقای قلعه نویی روی نیمکت تیم گل گهر می نشینند. دستیاران او جزو دوستان بسیار خوب ما هستند. من 2 سال پیش اینجا آمدم و تجربه ای سخت با آلومینیوم اراک داشتیم.

وی در ادامه گفت: خیلی باید باهوش باشیم. دقت و بررسی خوبی از تیم آقای قلعه نویی داشتیم و نوع فوتبال آن ها تغییر نموده است. جریان فوتبال گل گهر کاملا متفاوت با سال های گذشته مربیگری آقای قلعه نویی است. آن ها خیلی خوب فوتبال بازی می نمایند.

منصوریان ادامه داد: ما هم بعد در بازی با استقلال، این شانس را داشتیم در نیمه اول کل جریان مسابقه را عوض کنیم، ولی در نیمه دوم تنبیه شدیم. با این حال کل بازیکنان، دست به دست هم داده اند تا فردا با تمام وجود بازی نمایند تا هم از اعتبار و شان خودمان و هم از اعتبار خوزستان و هوادارانمان دفاع کنیم.

سرمربی فولاد در سرانجام گفت: امیدوارم بازی بسیار خوبی گردد و خداوند متعال هر تیمی که لایق است را راهی مرحله بعدی کند. ما سعی و کوشش می کنیم با تمام وجود، پرچم فولاد را محکم در دست داشته باشیم و بتوانیم به مرحله بعد صعود کنیم. با این حال بازی بسیار سختی خواهد بود.

انتهای پیغام

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 25 اسفند 1401 بروزرسانی: 25 اسفند 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2266

به "منصوریان: مقابل گل گهر باید باهوش باشیم، باید از اعتبار خوزستان دفاع کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منصوریان: مقابل گل گهر باید باهوش باشیم، باید از اعتبار خوزستان دفاع کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید