می خواهیم در دربی تبریز پیروز شویم، حیف است شجاعی دستیار من گردد!

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، احد شیخ لاری عصر امروز یک شنبه در جمع خبرنگاران در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و ماشین سازی تبریز گفت: فردا دربی تبریز را در پیش داریم و می خواهیم در این بازی پیروز شویم.

می خواهیم در دربی تبریز پیروز شویم، حیف است شجاعی دستیار من گردد!

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

وی با بیان اینکه فوتبال رشته ای است که در حال تغییر است، گفت: در فوتبال همه چیز در حال تغییر است و تنها طرفداران دائمی هستند.

شیخ لاری با اشاره به اینکه امیدوارم که فردا بازی خوبی داشته باشیم، ادامه داد: جا دارد از کادر قبلی تشکر کنم، آنها زحمات زیادی کشیدند، امیدوارم در بازی فردا بتوانیم از فرصت ها استفده کنیم.

سرمربی تیم تراکتور ابراز داشت: در فوتبال نباید چیزی را دائمی ببینیم و اگر موقت باشم بالاسر تیم هستم و تمام کوشش خود را در این راستا انجام می دهم. الان باشگاه احساس احتیاج می نماید و من در خدمت تیم هستم.

وی ادامه داد: در کنار تیم خواهم بود و زمانی به عنوان سرپرست در خدمت تیم بودم و الان هم به عنوان سرمربی در تیم کار می کنم.

وی با اشاره به اهمیت بازی فردای دو تیم تراکتور و ماشین سازی تبریز گفت: از لحاظ عملی و فنی سعی کردیم بازی خوبی را داشته باشیم و امیدوارم که بتوانیم طرفداران را شاد کینم.

شیخ لاری در مورد محرومان و مصدومان تیمش نیز گفت: رضا اسدی فردا به دلیل مصدومیت نمی تواند ما را همراهی کند ولی در بازی فردا محروم نداریم.

سرمربی تراکتور اضافه نمود: بینی اسدی شکسته است ولی تیم را طوری جمع کردیم که با نبود او تیم لطمه نخورد. امیدوارم در هفته های آینده از اسدی استفاده کنیم.

وی در مورد مسعود شجاعی نیز گفت: قرار نیست او دستیار من بگردد، شجاعی بازیکنانی نیست که بخواهم معمولی به او نگاه کنم. این بازیکنان سرمایه ملی ما هستند. اگر اختلاف نظری وجود داشته باشد من خواهم گفت. من همواره از فکر و ایده های کاپیتان های تیمم استفاده می کنم.

وی گفت: شجاعی حیف است دستیار من گردد. ما در حال آنالیز هستیم تا قدم های بعدی را برای تراکتور دقیق تر برداریم. در نظر داریم که بومی ها بیش تر کنار ما باشند.

وی اضافه نمود: دوست دارم به دور از حواشی بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند برگزار کنیم و برای بازی های بعدی انگیزه ایجاد کنیم.

شیخ لاری ادامه داد: تا آن جایی که در توان مان بود، امیدوارم بتوانیم مراحل و مسیری را که در پیش داریم را با موفقیت پشت سر بگذاریم. من از نوجوانی در ماشین سازی بودم و در دوران بزرگسالی به تراکتور رفتم و قسمت شد که در این جا در خدمت طرفداران باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 673

به "می خواهیم در دربی تبریز پیروز شویم، حیف است شجاعی دستیار من گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "می خواهیم در دربی تبریز پیروز شویم، حیف است شجاعی دستیار من گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید