نمایش زندگی علیرضا حیدری

به گزارش سیلور 7، به نقل از روابط عمومی اداره کل هنرهای نمایشی رادیو، سکو به سفارش رادیو جوان در اداره کل هنرهای نمایشی رادیو فراوری شده است. این مجموعه هفت قسمتی رادیویی را مرضیه بامیری نوشته که درباره زندگی علیرضا حیدری از کشتی گیران معروف ایرانی است.

نمایش زندگی علیرضا حیدری

اشرف السادات اشرف نژاد، تهیه کننده سکو دراین زمینه گفت: این کار افکت و فضاسازی بسیار زیادی داشت و به همین دلیل سعی کردم از فضاسازی مناسب برای صحنه ها استفاده کنم، از طرفی چون انتخاب موسیقی برای ورزش کشتی به دلیل محدود بودن این نوع از موسیقی بسیار کم است، کوشش کردم تا موسیقی را انتخاب کنم که شایسته این شخصیت قهرمان باشد.

وی اضافه نمود: این سریال رادیویی جزو مجموعه هایی بود که برای تهیه آن موقع زیادی گذاشتم و امیدوارم مورد توجه مخاطبین رادیو نیز قرار بگیرد.

در سکو، راضیه مومیوند در نقش کودکی علیرضا حیدری به ایفای نقش می پردازد و مجتبی طباطبایی در نقش بزرگسالی این کشتی گیر ایرانی بازی نموده است. همچنین شمسی صادقی به عنوان مادر او در این مجموعه رادیویی حضور دارد.

سکو به تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، کارگردانی مینو جبارزاده، افکتوری نازنین حسن پور، صدابرداری فرزاد شریفی و با هنرمندی بازیگران اداره کل هنرهای نمایشی رادیو از روز شنبه چهارم مرداد ماه، ساعت 2:30 دقیقه بامداد از رادیو جوان پخش می گردد و ساعت 8:45 دقیقه به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1179

به "نمایش زندگی علیرضا حیدری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش زندگی علیرضا حیدری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید