انتها شگفتی سازی ویتنام با شکست مقابل ژاپن، سامورایی ها در انتظار برنده دیدار ایران و چین

به گزارش سیلور 7، تیم ملی ژاپن در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 مقابل ویتنام به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه پیدا کرد.

انتها شگفتی سازی ویتنام با شکست مقابل ژاپن، سامورایی ها در انتظار برنده دیدار ایران و چین

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ژاپن امروز از ساعت 16:30 در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2019 در استادیوم آل مکتوم به مصاف تیم ملی ویتنام رفت و با یک گل که از روی نقطه پنالتی زده شد به پیروزی رسید.

ویتنامی ها به نوعی شگفتی ساز این دوره از جام ملت ها بودند و بازی را بی مهابا تهاجمی شروع کردند. ویتنام چندین موقعیت روی دروازه سامورایی ها داشت ولی جدی نبود. این دیدار اولین بازی مسابقات جام ملت های آسیا 2019 بود که تکنولوژی ویدئو چک در آن استفاده می شد. در دقیقه 24 بازی ژاپنی ها به گل رسیدند ولی داور اماراتی با درخواست ویدئو چک این گل را مردود اعلام نمود چون بازیکن ژاپنی با دست این گل را به ثمر رسانده بود. این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل در نیمه اول به سرانجام رسید.

در نیمه دوم این دیدار ژاپنی ها وارد زمین بازی شدند تا بازی را به نفع خودشان تمام نمایند. در نتیجه سامورایی ها در نیمه دوم فرصتی به ویتنام ندادند و سوار بر بازی شدند. در نتیجه حملات متعدد ژاپن در دقیقه 57 به ثمر نشست و یک پنالتی گرفتند. البته این تکنولوژی ویدئو چک به داد سامورایی ها رسید و داور اماراتی با VAR این پنالتی را اعلام نمود. ریتسو دوان این پنالتی را به گل تبدیل کرد تا ژاپن با نتیجه یک بر صفر برنده بازی باشد و اولین تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی باشد.

تیم ملی کشورمان امشب با چین بازی دارد و برنده این دیدار رقیب ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا 2019 خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 223

به "انتها شگفتی سازی ویتنام با شکست مقابل ژاپن، سامورایی ها در انتظار برنده دیدار ایران و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها شگفتی سازی ویتنام با شکست مقابل ژاپن، سامورایی ها در انتظار برنده دیدار ایران و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید