تور ارزان فرانسه: چرا به شهر نانت در فرانسه سفر کنیم؟

به گزارش سیلور 7، جاذبه های شهر نانت | Nantes Attractions

اگر می خواهید در سفر خود زمانی را به دور از هیاهوی شهری شلوغ سپری کنید شهر نانت در کشور فرانسه می تواند یک مقصد ایده آل برای شما باشد. جاذبه های شهر نانت در شهری دانشگاهی و جالب قرار دارند که در آن تاریخ و مدرنیته با هم ترکیب شده اند تا هنر، فرهنگ و تفریح را به بازدیدکنندگان ارائه دهند (لازم نیست به غذاهای خوشمزه اشاره کنیم … چرا که شما در فرانسه هستید). در ادامه با خبرنگاران همراه شوید تا بهترین جاذبه های نانت که حتما باید در سفر به آن امتحان کنید را به شما معرفی کنید.

تور ارزان فرانسه: چرا به شهر نانت در فرانسه سفر کنیم؟

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

له ماشین دو لیل | Machines of the Isle

پیشنهاد می کنیم در بازدید از جاذبه های شهر نانت کودک درون خود را رها کنید و به بازی با ماشین آلات غول پیکر شهر مشغول شوید. در این منطقه منحصر به فرد می توانید ماشین هایی را ببینید و سوار کشید که با الهام گرفتن از آثار ژول ورن و لئونادردو داوینچی ساخته شده اند. این پارک موضوعی برا تمامی اعضای خانواده مناسب است و می تواند لحظات شادی را برای شما به ارمغان بیاورد. می توان گفت که ماشین فیل بزرگ الجثه ستاره نمایش است و به نمادی از این پارک تبدیل شده است. یک ورک شاپ هم در قسمت دیگر پارک تعبیه شده است که می توانید در آن مهارت های خود را برای کار با چنین ابزار آلاتی به چالش بکشید. می توان گفت این پارک حقیقتا یک دنیا کوچک است که در شهر نانت ساخته شده است.

جزیره نانت | Île de Nantes

جزیره نانت جزیره ای است که در همسایگی مرکز شهر نانت واقع شده است، سراسر اطراف آن را رودخانه لوار Loire) طولانی ترین رودخانه کشور فرانسه) احاطه نموده است. بخشی از یک پروژه بازسازی وسیع، ایل د نانت بخش مهمی از شهر برای گذراندن وقت است. این ناحیه شامل چهار بخش می گردد. اگر در پی هنر هستید، به سمت خیابان جمهوری بروید و همان جا ناهار را صرف کنید، از آن جا به پارک Parc de Beaulieu بروید. یکی دیگر از جاذبه های شهر نانت در جزیره Quai des Antilles می باشند در آن محل خیابان های پهن ساخته شده اند و برای قدم زدن بسیار مناسب هستند بعلاوه در آن وسایل جالبی نصب شده که برای عکس گرفتن بسیار مناسب هستند.

کاخ های سلطنتی

اگر بخواهید در در منطقه ها روستایی هم گردش بکنید نانت می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. شما در نزدیکی محل ساخت و ساز کاخ ها اشراف زادگان هستید. کافی است در هنگام اقامتتان خودرویی کرایه کنید و به دهکده فوق العاده لوار که در نزدیکی قرار گرفته است برانید تا بتوانید از بعضی از زیباترین قلعه ها و کاخ های فرانسه تماشا کنید. یکی از زیباترین آن ها کاخ دوک های بریتنی است که در سال 1207 ساخته شده، یک قلعه بزرگ در مرکز نانت است که به عنوان محل استقرار دولتمردان بریتنی تا سال 1941 مورد استفاده قرار می گرفت. به مدت سیصد سال دوک های بریتنی از اینجا به عنوان اقامتگاه خود بهره می گرفتند. در سال 1862، قلعه جزو یادمان های تاریخی ملی ثبت شد و امروزه موزه تاریخ نانت در آن واقع شده است که شامل بیش از 850 دست سازه است که میراث غنی و متنوع منطقه را منعکس می نمایند.

گشت و گذار در ساحل

همانطور که به لبه های محله کاخ ها رسیدید می تواند به ساحل بروید و در آب شیرجه بزنید تا طراوتی دوباره را در وجود خود احساس کنید و از آبی بی کران دریا لذت ببرید. این ساحل در فصل تابستان یکی از اصلی ترین جاذبه های شهر نانت است. تنها با چند ساعت رانندگی می توانید به این سواحل درخشان همانند الماس برسید و از چشم انداز زیبایی برخورد جنگل با سواحل شنی لذت ببرید. اگر کمی به سمت جنوب غربی بروید می توانید از زیبایی های جزیره Noirmoutier-en-lÎle بهره مند شوید.

کلیساهای خیره نماینده

بعضی از زیباترین و خیره نماینده ترین کلیساها و کلیساهای جامع در این منطقه قرار دارند و جزو جاذبه های شهر نانت هستند. یکی از باشکوه ترین سازه های تاریخی نانت که به هیچ وجه نباید بازدید از آن را از برنامه سفرتان حذف کنید کلیسای جامع شهر نانت است. در قرن 15 ساخته شده و یک کلیسای رومن کاتولیک واقع در قلب شهر است. ساخت این بنا در سال 1891 بالاخره به سرانجام رسید و در کل حدود 357 سال به طول انجامید. از دیگر مکان های که بازدید از آن ها را به شما پیشنهاد می کنیم باسیلیک سنت نیکولاس است که به سبک نئو گوتیک ساخته شده است. پنجره ها و درهای باشکوه در آن قرار داده شده اند. تماشای برج ناقوس Église Sainte-Croix نیز خالی از لطف نخواهد بود.

باغ گیاهان نانت | Jardin des plantes de Nantes

این باغ یکی از سرگرم نماینده ترین جاذبه های شهر نانت است. ورود به این پارک آزاد است و مسیرهای زیبایی برای قدم زدن در آن وجود دارد. این قطعا یکی از مجذوب کننده ترین پارک های شهر است. باغ گیاهان هر روز از ساعت 12:30 بعد از ظهر تا ساعت 6 فعال است که در قرن 18 میلادی احداث شده است. طی سال ها به لطف بذرهایی که کشتی رانان از سفرهای خارجی خود می آوردند، روز به روز غنی تر و کامل شده است. این باغ مساحتی بیش از 7 هزار هکتار را در بر گرفته و بیش از 500 گونه گل شامل ماگنولیاهای زیبا و کاملیاهای رنگارنگ را شامل می گردد.

گشت و گذار در این باغ می تواند تجربه بسیار متفاوتی را در اختیارتان قرار دهد. آرامش فوق العاده ای را می توانید از قدم زدن در این باغ ها کسب کنید. باغی زیبا و محصور نماینده که هم برای بزرگ سالان و هم برای بچه ها می تواند بسیار سرگرم نماینده باشد. بازدید از باغ اطلاعات شما را درباره گیاهان خاص بالا می برد.

منبع: الی گشت
انتشار: 19 اسفند 1400 بروزرسانی: 19 اسفند 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2029

به "تور ارزان فرانسه: چرا به شهر نانت در فرانسه سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: چرا به شهر نانت در فرانسه سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید