چطور کالایم را از طریق خبرنگاران فروشگاه ها بفروشم؟

به گزارش سیلور 7، تبریک! شما بیشتر راستا فروش آنلاین و ارتقای کسب و کارتان را طی نموده اید. حالا که شعبه آنلاین فروشگاهتان را در خبرنگاران ساخته و آگهی کالاهای خود را ثبت نموده اید، باید منتظر مشتری ها باشید تا سراغ فروشگاه آنلاین شما بیایند.

چطور کالایم را از طریق خبرنگاران فروشگاه ها بفروشم؟

گشت و گذار در خبرنگاران فروشگاه ها برای خریداران، چیزی شبیه به پاساژگردی است. ممکن است که آن ها در این گشت و گذار سری هم به فروشگاه شما بزنند. پس همان طور که در یک فروشگاه واقعی، به مشتری ها در انتخاب و خرید یاری می کنید، در خبرنگاران فروشگاه ها نیز می توانید با استفاده از راه هایی مانند توضیحات کامل کالا، چت و تلفن، مشتری ها را راهنمایی کنید و در فروش بهتر و بیشتر کالایتان مؤثر باشید. همچنین قیمت مناسب و خدمات ویژه نیز در این امر تأثیر دارند.

اشاره به اطلاعات و توضیحات لازم کالا

مشتری علاقه مند است تا هرآنچه که لازم است، درباره محصول و کالای موردنظر خود بداند. این نکته را نیز نباید فراموش کرد که در فروشگاه آنلاین، مشتری نمی تواند کالا را از نزدیک ببیند. پس هرچه توضیحات و اطلاعات مربوط به کالا، دقیق تر و کامل تر و متقاعدکننده تر باشد، انتخاب و خرید برای مشتری آسان تر است. ضمناًً این کار باعث تمایز و تفاوت شما نسبت به سایر فروشندگان خواهد بود.

استفاده از چت خبرنگاران

مشتری ممکن است به فروشگاه حقیقی شما بیاید و درباره کالایی که می فروشید سؤالاتی بپرسد. قطعاً به سؤالات او جواب می دهید چون ممکن است این مشتری بالقوه، تبدیل به مشتری بالفعل شود و کالا را از شما بخرد. پس در فروشگاه آنلاین خود نیز باید روابط خود را با مشتری حفظ کنید و به سؤالات احتمالی او پاسخ دهید. قابلیت چت در خبرنگاران فروشگاه ها می تواند به شما در ارتباط با مشتری یاری کند.

راهنمایی تلفنی به مشتری

در صفحه فروشگاه شما، شماره تلفن شما نیز درج شده است و مشتری ها می توانند با شما تماس بگیرند. تماس تلفنی نیز فرصت خوبی است تا راهنمایی های لازم را به مشتری ارائه دهید و او را در انتخاب و خرید یاری کنید.

عدم دریافت وجه پیش از ارسال کالا

پیش از ارسال کالا از مشتری بیعانه ای دریافت نکنید و اجازه بدهید که خریدار پس از مشاهده کالا، مبلغ را به طور کامل تسویه کند.

در بخش بعد می توانید فرایند ارسال کالا و پرداخت مبلغ را بخوانید.

قیمت مناسب

حتماً فروشندگان دیگری نیز در خبرنگاران فروشگاه ها کالای شما را عرضه می کنند. پس بهتر است که همواره رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و قیمت های خود را تنظیم کنید. سود کمتر می تواند فروش بیشتر را در پی داشته باشد.

تخفیف و شرایط ویژه

ممکن است ارائه تخفیف، شرایط ویژه فروش یا موارد دیگر در فروش شما تاثیر بسزایی بگذارد.

مشتری مداری

از قلم نیاندازید که در خبرنگاران فروشگاه هم دقیقاً مانند مغازه و فروشگاه، اخلاق فروشنده مهم ترین عامل در فروش است. پس خوش اخلاق و باحوصله باشید و برای مشتریان وقت کافی بگذارید.

***در مطلب بعدی نکات مهمی درباره چگونگی ارسال کالا به مشتریان و دریافت وجه را خواهید خواند.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2149

به "چطور کالایم را از طریق خبرنگاران فروشگاه ها بفروشم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور کالایم را از طریق خبرنگاران فروشگاه ها بفروشم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید