گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام

به گزارش سیلور 7، ملی پوش تیم اسکواش مردان ایران گفت: توجهی به حریفان ندارم و فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، سجاد زارعیان جهرمی ملی پوش تیم مردان اسکواش ایران در یک بازی مهیج پیروز شد در چهار ست و با نتیجه سه بر یک هی یوم لی سی از کره جنوبی را شکست دهد.

زارعیان پس از این مسابقه گفت: جو سالن به خاطر تماشاگران کره ای که نماینده خود را تشویق می کردند به نفع حریف بود اما با این وجود پیروز شدم به خوبی از پس حریف بربیایم. درست است که پس از مدت ها راهی میدان مسابقه می شدم اما هیچ مسئله ای بابت این موضوع وجود نداشت. رقابت اصلی من بعدازظهر با نماینده هنگ کنگ خواهد بود.

وی درباره مسابقه بعدازظهر خود با حریف هنگ کنگی گفت: اسکواش باز هنگ کنگ رنکینگ 13 دنیا را داشته و بهترین بازیکن آسیاست؛ اما من به این موضوع توجهی ندارم و فقط برای کسب مدال و پیروزیت به بازی های آسیایی آمده ام.

زارعیان درخصوص اولین تجربه خود از حضور در بازی های آسیایی توضیح داد: قبل از این در رقابت های جوانان دنیا در لهستان، قهرمانی بزرگسالان آسیا که فروردین ماه برگزار گردید و در بخش تیمی سوم شدیم به میدان رفته و حالا با آمادگی بالا راهی بازی های آسیایی شده ایم. قبل از حضور در جاکارتا سه ماه تمام در کمپ بودم و حالا از نظر بدنی و روحی آماده مسابقه هستم.

این دومین حضور اسکواش بازان ایرانی در بازی های آسیایی است. اولین حضور اسکواش بازان در بازی های آسیایی به سال 1998 برمی شود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 569

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، زارعیان: فقط برای کسب مدال و موفقیت به بازی های آسیایی آمده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید