یک شیوه مفرح و دلپذیر و البته سودآور حضور در اینستاگرام: عکاس باشی حیوانات خانگی زیبای خود شوید!

به گزارش سیلور 7، اینستاگرامی هایی که زیاد به لایک و تعداد فالوور و کامنت اهمیت می دهند و اصولا آنهایی که فعالیت اینستاگرامی برایشان سودآور است، به شیوه مختلفی فعالیت می نمایند.

یک شیوه مفرح و دلپذیر و البته سودآور حضور در اینستاگرام: عکاس باشی حیوانات خانگی زیبای خود شوید!

یک دسته برنامه مشخصی ندارند، منتها اصطلاحا ماهیگیرهای خوبی هستند. یعنی هر روز، به تناسب حال و هوا و سوژه هایی که تصادفی در اینترنت و پیرامون خود پیدا می نمایند، صفحه شان را به روز می نمایند. اینها قلاب خود را هر روز در دریایی پر از سوژه می اندازند و خاتمه، سوژه خوبی را صید می نمایند. این دسته سلیقه خوبی دارند و خوب می دانند چه چیزهایی تبدیل به مدهای روز می شوند.

یک دسته هم که برنامه شان در پیدا کردن و بازتاب مطالب دم دستی و سطحی و زرد است و با کپشن های عوامانه، سعی در جذب مخاطب انبوه عام دارند.

دسته سوم، روش دشواری دارند. سوژه های ذهنی و مفهومی دشواری دارند و سعی می نمایند با بیان ساده و ویدئوهای جذاب تاییدنماینده این ذهنیات، به تدریج مخاطب خاص هر چند اندک پیدا نمایند.

اما یک دسته خاصی هم هستند که که به لطف زیبایی و اصطلاحا cute بودن حیوانات خانگی شان، صفحات بسیار محبوب دارند. به لطف جاذبه حیوانات خانگی و عکسبرداری ها و کپشن های هوشمندانه، آنها یک شبه ره صد ساله می پیمایند.

صفحه های آنها در زمره ، صفحات حال خوب کن، قابل تقسیم بندی است. دیدن شیوه خاص راه رفتن سگ های کوچک پشمالو، یا تنبلی و رخوت یک گربه خانگی، زیبایی پرهای پرنده آوازه خوان، چیزهایی هستند که اگر ما هر روز هم ببینیم، از آنها خسته نمی شویم.

جالب است که صاحبان این صفحات به تدریج حیوان خانگی را تبدیل به یک برند معتبر نموده اند و به لطف این پیروزیت، می توانند انواع وسایل جانبی، غذا و ظرف های غذا و تی شرت مزین به تصاویر آنها را به فروش برسانند.

صحبت از پیمودن یک شبه ره صد ساله کردیم، اما راستش را بخواهید، این کار چندان هم ساده نیست و کوشش مستمر و زیبایی شناسی و توانایی های ویژه شبکه های اجتماعی را هم می طلبد.

در آخر این پست، سه تا از این پیج ها را به شما معرفی می کنم:

پیج هاسیکو

پیج جیمی

و پیج این گربه بی اعصاب!

پیج هاسیکو، شاید پیروز ترین پیج گربه ای اینستاگرام باشد، این پیج 1.7 میلیون نفر دنبال نماینده دارد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 693

به "یک شیوه مفرح و دلپذیر و البته سودآور حضور در اینستاگرام: عکاس باشی حیوانات خانگی زیبای خود شوید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شیوه مفرح و دلپذیر و البته سودآور حضور در اینستاگرام: عکاس باشی حیوانات خانگی زیبای خود شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید