آزمون دانشنامه پزشکی شروع شد

به گزارش سیلور 7، شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از امروز 11 شهریور ماه 1400 آغار شد.

آزمون دانشنامه پزشکی شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی و سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی از امروز 11شهریور ماه 1400 آغار شد و تا 14 شهریورماه 1400 ادامه دارد.

تعداد داوطلبان شصت و هشتمین دوره آزمون دانشنامه تخصصی پزشکی 4 هزار و 557 نفر و تعداد داوطلبان سی و پنجمین دوره آزمون دانشنامه فوق تخصصی پزشکی 409 نفر است.

آزمون های مذکور در دو بخش کتبی چهارگزینه ای و شفاهی در قالب 10 قطب دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی - درمانی کشور مازندران، اهواز، تبریز، همدان، شیراز، زنجان، اصفهان، کرمان، مشهد و استان تهران به صورت الکترونیک برگزار می گردد.

آزمون کتبی در دو نوبت صبح و عصر در روز های پنج شنبه 11 شهریور ماه و شنبه 13 شهریور ماه و آزمون شفاهی در دو نوبت صبح و عصر 12 شهریور ماه و یکشنبه 14 شهریور ماه برگزار می گردد.

آزمون شفاهی برای رشته تخصصی روانپزشکی و رشته های فوق تخصصی روانپزشکی کودک و نوجوان، جراحی عروق و جراحی قلب و عروق علاوه برآزمون الکترونیک شامل آزمون عملی و مصاحبه هم است که مطابق جدول ذیل در مراکز مذکور برگزار خواهد شد و کلیه داوطلبان باید در زمان مقرر درحوزه مشخص شده حضور پیدا نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1822

به "آزمون دانشنامه پزشکی شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون دانشنامه پزشکی شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید