آشنایی با ترسناک ترین خانه های تسخیر شده آمریکا

به گزارش سیلور 7، برای بسیاری از مردم، این روزها دنیا به خودی خود ترسناک بنظر می رسد، اما اگر از آن دسته هستید که به داستان های هالووینی یا کمی هیجان و ترس احتیاج دارید، باید بگوییم که مطلب درستی را انتخاب نموده اید. ترسناک ترین خانه های تسخیر شده که در سال های اخیر در سرتاسر آمریکا بسیار محبوبیت پیدا نموده اند، هیجان و آدرنالین فراوانی برای بازدید کنندگان خود فراهم می آورند. در نوشتار ترسناک ترین خانه های تسخیر شده آمریکا با ما همراه شوید تا هیجان را چاشنی زندگی های بی روح امروز خود گردانیم.

آشنایی با ترسناک ترین خانه های تسخیر شده آمریکا

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

بیتس متل Bates Motel

برای رفتن به بیتس متل Bates Motel در پنسیلوانیا نیاز به رزرو کردن جا ندارید؛ تنها کافیست شجاعت داشته باشید. اگر نمی خواهید شب را در این متل بگذرانید، می توانید در یک گاری سواری ترسناک شرکت کنید یا با مترسک های انتقام جو روبرو شوید.

دنت اسکول هاوس Dent Schoolhouse

دنت اسکول هاوس Dent Schoolhouse در اوهایو، جاذبه ترسناکی است که قبلا مدرسه بوده، اما درس هایی که اینجا یاد می گیرید، باعث می شوند تا کتاب های ترسناک بسیار ساده به نظر برسند.

اربوس Erebus

اربوس Erebus در میشیگان، خود را به عنوان برج چهار طبقه وحشت معرفی می نماید. این مورد از ترسناک ترین خانه های تسخیر شده آمریکا، یک راستا نیم مایلی مملو از زامبی، هیولا بوده و یک آزمایش سفر در زمان که متاسفانه بشدت اشتباه پیش رفته است. اربوس Erebus دقیقا در خارج از شهر دیترویت واقع شده است.

تریلوژی وحشت در فریکلینگ بروز Freakling Bros

ضرب المثلی در خصوص شهر لاس وگاس وجود دارد که می گوید : آنچه در لاس وگاس اتفاق می افتد می بایست در همین لاس وگاس بماند و به جای دیگری درز نکند.؛ اما بهتر است بگوییم : آنچه در لاس وگاس شما را می ترساند، می بایست در همین لاس وگاس شما را به وحشت بیاندازد. تصور کنید بخواهید بین این سه تریلوژی وحشت در لاس وگاس انتخاب کنید: کسل ومپایر Castle Vampyre، کاون سیزده Coven of 13 و گیتس آو هل Gates of Hell. اما قرار است فعالیت کسل ومپایر Castle Vampyre موقتی باشد، بنابراین سال جاری آخرین فرصت شما برای بازدید از این مکان ترسناک و وهم آور است.

هانتد اورلود Haunted Overload

آیا همواره دلتان می خواسته که هیولاهای موجود در یک مزرعه وهم آور را در حالی که زیر خروارها محصول ترسناک مخفی شده اند، ببینید؟! اگر اینطور است، توصیه می کنیم به یکی از بهترین جاذبه های هالووینی ترسناک نیو انگلند به نام هانتد اورلود Haunted Overload در نیوهامپشایر بروید.

راستا تسخیر شده پارک بالبوآ Balboa Park

در یک راستا یک مایلی مملو از وحشت که از میان دسته ای از درختان کاج تو در تو و بلوط های ترسناک عبور می نماید، قدم بردارید و لحظه هایی ترسناک و وهم آور را تجربه کنید. اما قبل از اینکه به آنجا برسید، می بایست از یک ماز پر پیچ و خم عبور کنید؛ مازی که طبق شایعات، یک روح در آن دیده شده است. این راستا تسخیره شده در پارک بالبوآ Balboa Park در سان دیگو واقع شده است.

خانه تسخیر شده ندرورلد Netherworld

این خانه تسخیر شده کلاسیک، سالیان سال است که ترس و وحشت را به جان بازدید کنندگان خود می اندازد. در بازدید از ندرورلد Netherworld در جورجیا توصیه می کنیم از دو جاذبه تم دار آن لذت ببرید: شب گوگون Night of the Gorgon و در کمال خونسردی Cold Blooded. مطمئنا این خانه از ترسناک ترین خانه های تسخیر شده به شمار می رود.

پلی لند پارک Playland Park

هر ساله در فصل هالووین، صداهای پر از شادی بچه ها که معمولا در پارک ها شنیده می شوند، در پلی لند پارک Playland Park با صدای جیغ، فریاد و ناله های گوشخراش جایگزین می شوند. با حضور در پلی لند پارک Playland Park می توانید در یک خانه تسخیر شده قدم بگذارید و به قدم زدن در یک قبرستان روباز بروید.

اسکریم تاون Screamtown

اسکریم تاون Screamtown در مینه سوتا و در نزدیکی مینیاپلیس، هفت جاذبه گردشگری ترسناک را به بازدید کنندگان عرضه می نماید: لودیکروس لابیرینث Ludicrous Labyrinth، اوک بلاد فارست Oak Blood Forest و سیرکس اسایلم Circus Asylum.

دروازه سیزدهم The 13th Gate

در دروازه سیزدهم The 13th Gate در لوئیزیانا مطمئن می شوید که در خصوص برگزاری یک نمایش ترسناک خبره هستند. اگر سوال می کنید که چه چیزهایی در این جاذبه گردشگری وهم آور در انتظارتان است، باید گفت سیخ های داغ آهنی، استخرهای مردابی شکل مملو از مارهای واقعی، دانشمندان دیوانه و چیزهای ترسناک دیگری که اصلا شوخی و بچه بازی نیستند.

منبع: همگردی
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 706

به "آشنایی با ترسناک ترین خانه های تسخیر شده آمریکا" امتیاز دهید

1 کاربر به "آشنایی با ترسناک ترین خانه های تسخیر شده آمریکا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با ترسناک ترین خانه های تسخیر شده آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید