آی پد تازه و مقرون به صرفه اپل

به گزارش سیلور 7، شرکت اپل سال در سال 2021 محصولات هیجان انگیزی ارائه کرد و با معرفی محصولات تازه همچنان در صدر اخبار بود.

آی پد تازه و مقرون به صرفه اپل

به گزارش خبرنگاران، آخرین آی پدی که این شرکت معرفی کرد، یک آی پی مقرون به صرفه به نام 2021 Apple 10.2-inch iPad می باشد. این آی پد دارای صفحه نمایش 10.2 اینچی می باشد. قیمت این محصول نسبت به عملکرد آن بسیار مناسب می باشد. نصب طیف گسترده ای از برنامه ها، سازگاری با انواع لوازم جانبی و پشتیبانی طولانی مدت از طریق به روز رسانی نرم افزار از ویژگی های این آیپد می باشد.

این آیپد می تواند بعنوان یک دستگاه برای مشاهده سرویس های ویدئویی مانند نتفیلیکس، یا ابزاری برای انجام تکالیف دانش آموزان استفاده شود. آیپد نو اپل با قیمت اولیه 329 دلار به فروش می رسد. این محصول 64 گیگابایتی در حال حاضر در وب سایت آمازون با قیمت 299 دلار به فروش می رسد. مدل 256 گیگابایتی این محصول نیز با قیمت 449 دلار به فروش می رسد.

آخرین آیپد اپل مشابه مدل های قبلی می باشد. CPU A13 Bionic به روزرسانی شده آن بسیار سریع تر از نسل قبلی خود است. همچنین دوربین جلویی آن دارای قابلیت Center Stage است و در هنگام تماس ویدیویی کاربر را در مرکز تصویر نمایش می دهد.

منبع: theverge

منبع: فرارو
انتشار: 9 خرداد 1401 بروزرسانی: 9 خرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2094

به "آی پد تازه و مقرون به صرفه اپل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پد تازه و مقرون به صرفه اپل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید