اتحادیه اروپا نام آمریکا را از مقاصد امن سفر حذف کرد

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، اتحادیه اروپا با صدور دستورالعملی به شرکت های هواپیمایی و مسافربری، آمریکا را از لیست مقاصد امن سفر حذف کرد.

اتحادیه اروپا نام آمریکا را از مقاصد امن سفر حذف کرد

با ما سفر کنید و با تور اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اتحادیه اروپا همزمان خواهان آن شده تا برای سفرهای ورودی از آمریکا محدودیت های بهداشتی مرتبط با جلوگیری از شیوع کرونا وضع و اعمال گردد.

صدور این دستورالعمل ها با توجه به افزایش شیوع کرونا در آمریکا اعلام شده است.

آمریکا پیش تر در طول تابستان در لیست کشورهای امن از نظر شیوع کرونا در اتحایه اروپا قرار گرفته بود و مسافرانی که از این کشور وارد اتحادیه اروپا می شدند، کمتر با محدودیت های کرونایی روبرو می شدند.

با این حال دستورالعمل اتحادیه اروپا به اعضای این اتحادیه درباره محدودیت های کرونایی سفرهای مرتبط با آمریکا الزام آور نیست.

براساس آخرین گزارش ها، طی هفته گذشته میانگین بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا در آمریکا به بیش از 100 هزار نفر رسیده است. این میانگین بیش از هر موج ابتلای قبلی به جز زمستان گذشته است که طی آن بیشتر آمریکایی ها واجد شرایط واکسیناسیون شده بودند.

هجوم مبتلایان به ویروس کرونا، باعث افزایش فشارها بر بیمارستان ها شده و پرسنل بیمارستان ها را هم با فشار کاری زیادی روبرو شده اند. این در حالی است که میانگین قربانیان روزانه کرونا در آمریکا برای نخستین بار از ماه مارس گذشته (فروردین) به بیش از 1000 نفر رسیده است. در اواسط ژانویه گذشته میانگین تعداد بستری های کرونا در آمریکا تقریباً 140 هزار نفر بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 شهریور 1400 بروزرسانی: 10 شهریور 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1818

به "اتحادیه اروپا نام آمریکا را از مقاصد امن سفر حذف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتحادیه اروپا نام آمریکا را از مقاصد امن سفر حذف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید