اتقاق مثبتی که در استقلال رخ داد، ثمره مدیریت خوب در تیم صدرنشین

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، فرهاد مجیدی در حالی تیمش را برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر و جام حذفی تمرین داد که گابریل پین دستیار ایتالیایی اش را هم در کنار خود می بیند و پین تنها خارجی آبی ها نیست که بعد از بازگشت از مرخصی، در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد. با اعلام باشگاه استقلال 3 بازیکن خارجی از 4 بازیکن خارجی این تیم نیز در تمرینات حضور دارند تا تمرینات با حضور حداکثری خارجی ها انجام شده باشد.

اتقاق مثبتی که در استقلال رخ داد، ثمره مدیریت خوب در تیم صدرنشین

با حضور کوین یامگا، رودی ژستد و رافائل سیلوا تنها بازیکن خارجی آبی پوشان عزیز بک آمانوف هافبک ملی پوش ازبکستانی این تیم است که مثل ملی پوشان استقلال و به دلیل حضور در اردوهای ملی کشورش از حضور در تمرین آبی پوشان معاف بود.

اتفاقی که در سالهای گذشته برای استقلال به یک معضل و چالش جدی تبدیل شده بود، بازگشت خارجی ها از مرخصی بود. در سالهای اخیر بازیکنان و مربیان خارجی این تیم به راحتی به مرخصی می رفتند و به دشواری و با کلی تأخیر باز می گشتند؛ که این ریشه در بدحسابی و عدم تسویه حساب های به موقع و تأخیرات اساسی در پرداخت به بازیکنان خارجی داشت تا این بهانه توجیهی برای تأخیرهای آنها باشد.

یکی از نتایج مدیریت خوب که ماحصل کلی آن بازگشت آرامش به این باشگاه و به تبع آن صدرنشینی بلند مدت آبی ها و بالا رفتن شانس قهرمانی شأن در این فصل است، پرداختی های به موقع به خارجی هاست تا بهانه های تأخیر در بازگشت از آنها گرفته شده و بازیکنان با کیفیت استقلال که از عوامل موفقیت این تیم در فصل جاری بودند به موقع در تمرینات این تیم حضور پیدا کنند.

استقلال که در سرانجام هفته بیست و سوم با 54 امتیاز در صدر جدول واقع شده است و تنها تیم بدون شکست در این فصل از رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیست و چهارم میزبان پیکان است که این بازی در روز سه شنبه 16 فروردین و از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1401 بروزرسانی: 23 خرداد 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2109

به "اتقاق مثبتی که در استقلال رخ داد، ثمره مدیریت خوب در تیم صدرنشین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتقاق مثبتی که در استقلال رخ داد، ثمره مدیریت خوب در تیم صدرنشین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید