استقلال اتحاد و انضباط احتیاج دارد، فکری با بازیکن سالاری مقابله کند

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، قبل از نهایی شدن حضور محمود فکری روی نیمکت آبی پوشان به عنوان سرمربی، این تیم یک گزینه بسیار جدی دیگر برای سرمربیگری به اسم مهدی پاشازاده هم داشت. پاشازاده هم نسل فکری در فوتبال اما با قدری سابقه بیشتر از او در استقلال است چرا که فوتبالش را از جوانان این تیم شروع کرد و در سن 17 سالگی در ترکیب بزرگسالان به میدان رفت.

استقلال اتحاد و انضباط احتیاج دارد، فکری با بازیکن سالاری مقابله کند

وی که یکی از ستاره های تیم ملی ایران در جام جهانی 98 فرانسه بود و یکی از اولین لژیونرهای فوتبال ایران در دهه هفتاد که استقلال را به مقصد بایر لورکوزن ترک کرد. پاشازاده همچنین یکی از معدود مربیان لژیونر ایرانی است که در اروپا نیز سابقه راهنمایی یک تیم در بالاترین سطح فوتبال را داشته است.

پاشازاده در تبادل نظر با خبرنگاران ابتدا با اشاره به انتخاب محمود فکری به عنوان سرمربی آبی پوشان گفت: به فکری تبریک می گویم و برای او و تیم استقلال آرزوی موفقیت می کنم. فکری قدم در راه دشواری گذاشته و باید همه تمرکزش را برای موفقیت این تیم معطوف کند.

وی اضافه کرد: استقلال سالهای سختی را پشت سر گذاشته است و به دشواری می توان این تیم را به ساحل آرامش رساند. برای موفقیت آن باید انضباط و همدلی ایجاد کرد. باید امکانات سخت افزاری و اقتصادی را در کنار هم داشت. هیأت مدیره باید پشت مدیرعامل و مدیرعامل باید پشت سرمربی باشد. هیچ یک از ارکان از حلقه اتحاد خارج نشوند و از همه مهمتر نباید در امور داخلی این تیم از بیرون دخالت گردد.

کاپیتان پیشین آبی پوشان گفت: یکی از کارهایی که فکری باید در اولویت قرار دهد، خشکاندن ریشه بازیکن سالاری است. نمی گویم الان در این تیم بازیکن سالاری وجود دارد، اما این را می گویم که نباید اجازه داد چنین پدیده ای در تیم شکل گیرد. بازیکن سالاری می تواند یک آفت بسیار عظیم و جدی برای هر تیمی از جمله استقلال باشد.

پیشکسوت استقلال توضیح داد: سال جاری کار دشوارتر از همواره است چون انتظار طرفدار از این تیم بالاتر است. طرفداران ما سالهاست جام قهرمانی در لیگ برتر را ندیده اند و برای همین انتظار بالایی از تیم این فصل خود دارند. همه ارکان باشگاه از بالاترین رکن مدیریتی و هیأت مدیره تا بازیکنان، کادر فنی، تیم پزشکی و تدارکاتی و غیره باید کوشش نمایند تا این طرفدار مظلوم را به آنچه که حقشان است برسانند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1307

به "استقلال اتحاد و انضباط احتیاج دارد، فکری با بازیکن سالاری مقابله کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال اتحاد و انضباط احتیاج دارد، فکری با بازیکن سالاری مقابله کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید