استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد

به گزارش سیلور 7، فرایند استعلام الکترونیکی تأییدیه مدرک تحصیلی دیپلم و مدارک تحصیلی صادره از سایر مراکز در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک و بر بستر اینترنت فراهم شد.

استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، برای نخستین بار ثبت نام غیرحضوری دانشجویان جدید و اعتبارسنجی داده های خوداظهاری شده دانشجویان میسر شد.

در این خدمت ثبت نام دانشجو از طریق سامانه های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اجرا شده و اقلام هویتی دانشجو از طریق خدمات برخط هویتی و خدمت استعلام عکس سازمان ثبت احوال و خدمت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و اقلام تحصیلی دانشجو از طریق خدمت برخط استعلام تحصیلی وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش اعتبارسنجی می شوند.

از جمله مزایای استفاده از این سامانه ها عدم نیاز مراجعه دانشجویان برای ثبت نام به دانشگاه و حذف واسطه های غیرضرور در این زمینه همانند دفاتر پیشخوان دولت و تسهیل و تسریع فرآیند ثبت نام، کاهش میزان جعل مدارک و صرفه جویی در مصرف کاغذ است.

همچنین دانشگاه علوم پزشکی تهران موضوع صدور الکترونیکی دانشنامه ها و مجهز شدن به امضای الکترونیکی دانشنامه را پیگیری می کند.

این خدمات با تلاش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان ثبت احوال کشور و سازمان بازرسی کل کشور و با مدیریت و راهبری دبیرخانه شورای اجرایی فناوری اطلاعات به ثمر رسیده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آذر 1399 بروزرسانی: 2 آذر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1313

به "استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعلام مدرک تحصیلی در دانشگاه علوم پزشکی تهران الکترونیکی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید