استفاده از ظرفیت خیرین مسکن ساز در اجرای طرح امید دولت

به گزارش سیلور 7، به گزارش خبرنگاران، سید موسی خادمی شامگاه یکشنبه در جلسه ستاد خیرین مسکن ساز لرستان در سخنانی با اشاره به فعالیت انجمن خیرین مسکن ساز، گفت: برطرف مشکل مسکن که یکی از نیارهای اساسی افراد در جامعه بوده، از اهداف فعالیت این انجمن است.

استفاده از ظرفیت خیرین مسکن ساز در اجرای طرح امید دولت

وی با بیان اینکه فعالیت این انجمن ارزشمند است و خوشحالیم که چنین سرمایه هایی در لرستان وجود دارد، اضافه نمود: فعالیت خیرین در راستای ماندگار شدن اقدامات و کارها بوده تا آیندگان از آن بهره لازم را ببرند.

استاندار لرستان با تاکید بر اینکه اگر کسی یک شغل ایجاد کند یا مشکل مسکن را حل نماید، بزرگترین کار خیر را انجام داده است، توضیح داد: دولت در طرح کلید به کلید برای احیای بافت های فرسوده ورود پیدا نموده است.

خادمی با بیان اینکه دولت زمین را تامین می نماید، اضافه نمود: این امر فرصت خوبی بوده که انجمن خیرین مسکن ساز در حاشیه شهرهای استان آغاز به فعالیت کند و به اندازه ارزش زمین به دولت واحد مسکونی بدهد تا دولت نیز آن را به صورت رایگان به افرادی که در بافت فرسوده زندگی می نمایند تحویل بدهد و خانه های آنها را تحویل بگیرد تا در نهایت آنها را دوباره بازسازی کند.

وی همچنین با اشاره به تسهیلاتی که از سوی بنیاد مسکن برای احداث و بازسازی واحدهای مسکونی در روستاها پرداخت می گردد، گفت: همچنین انجمن خیرین مسکن ساز، در کنار بنیاد مسکن می تواند تسهیلات بلاعوض را در این رابطه به متقاضیان پرداخت کند.

استاندار لرستان با اشاره به فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در دو شهر دلفان و کوهدشت، بیان داشت: یکی از برنامه ها در این زمینه بحث تامین مسکن روستایی است که در این قالب می توان در دو شهر یاد شده از ظرفیت انجمن خیرین مسکن ساز استان در قالب یک تفاهم نامه استفاده کرد.

خادمی بیان داشت: استفاده از ظرفیت خیرین مسکنس از در طرح امید دولت، انعقاد تفاهم نامه بین انجمن خیرین مسکن ساز، بهزیستی و استانداری، انعقاد تفاهم نامه با کمیته امداد، استفاده از ظرفیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای فعالیت خیرین مسکن ساز در استان در دستور کار قرار گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 137

به "استفاده از ظرفیت خیرین مسکن ساز در اجرای طرح امید دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از ظرفیت خیرین مسکن ساز در اجرای طرح امید دولت"

1 دیدگاه

مهرداد 26 خرداد 1398

سلام وقتتون بخیر ببخشید این خانه ها رو چه کسانی میتوانند استفاده کنند؟

پاسخ به مهرداد
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید