اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی رشت

به گزارش سیلور 7، خبرنگاران/گیلان رئیس پلیس هدایت و رانندگی گیلان گفت: به مناسبت عید سعید فطر محدودیت های ترافیکی از بامداد روز عید فطر در شهر رشت اعمال می گردد.

اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی رشت

سرهنگ امیر طالبی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری نماز عید سعید فطر در فضای باز، اظهار کرد: در خیابان های اطراف مصلای عظیم شهر رشت محدودیت ترافیکی از بامداد روز عید فطر اعمال خواهد شد.

وی اضافه نمود: محدودیت ترافیکی پس از اعلام عید فطر از میدان هفت آذر (نیروی دریایی) تا میدان مصلی در جهت رفت و برگشت تا خاتمه اقامه نماز اعمال می گردد و تردد خودروها به سمت میدان هفت آذر (نیروی دریایی) از سمت میدان گیل، در هنگام اعمال محدودیت از جهت جایگزین میدان امام علی(ع) - خیابان امام علی(ع) به سمت میدان هفت آذر و به سمت مصلی از جهت جایگزین، خیابان پاسداران - میدان پاسداران - میدان فرهنگ تا میدان مصلی انجام می گردد.

رئیس پلیس راهور استان گیلان با تاکید بر اینکه همشهریان با توجه به اطلاع رسانی اجرا شده از تردد و پارک خودروها در زمان و جهتهای اعمال محدودیت ترافیکی خودداری نمایند، توضیح داد: در صورت بی توجهی رانندگان به محدودیت ها خودروهای پارک شده در این جهتها به پارکینگ منتقل خواهند شد.

این مقام انتظامی اضافه نمود: محدودیت ترافیکی در سایر شهرهای گیلان به فراخور شرایط برگزاری محل نماز عید فطر اعمال می گردد که اطلاع رسانی های لازم توسط پلیس هدایت و رانندگی شهرستان های استان برای سهولت شهروندان انجام خواهد شد.

سرهنگ طالبی در خاتمه از شهروندان خواست تا با رعایت محدودیت های در نظر گرفته شده یاریگر پلیس در اجرای نظم باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 خرداد 1400 بروزرسانی: 12 خرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1682

به "اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی رشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال محدودیت ترافیکی روز عید فطر در مسیرهای منتهی به مصلی رشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید