افزایش فشارها بر نخست وزیر انگلیس برای برکناری وزیر بهداشت

به گزارش سیلور 7، پس از رسوایی اخلاقی وزیر بهداشت انگلیس که نقض قواعد کرونایی هم بوده است بوریس جانسون، نخست وزیر این کشور برای برکناری وی تحت فشار قرار گرفته است.

افزایش فشارها بر نخست وزیر انگلیس برای برکناری وزیر بهداشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اتریشی استاندارد، بعد از انتشار گزارش هایی درباره ارتباط غیر اخلاقی مت هانکوک، وزیر بهداشت انگلیس با یکی از مشاوران ارشدش که نقض قواعد کرونایی هم محسوب می شد فشارها بر بوریس جانسون، برای برکنار کردن این وزیر انگلیسی افزایش پیدا کرده است.

به گزارش روزنامه های انگلیسی بسیاری از نمایندگان حزب محافظه کار این کشور خواستار اخراج وزیر بهداشت انگلیس بعد از این رسوایی شده اند.

بوریس جانسون البته عذرخواهی وزیر بهداشت را پذیرفته و پرونده را مختومه اعلام کرده است.

روزنامه دیلی میل هم که به جانسون نزدیک است آشکارا خواستار اخراج وزیر بهداشت شده است. این روزنامه نوشته است: وزیری که به نام چهره دولت در دوران پاندمی اعتبار دارد با نقض قواعد خود را به نام بزرگترین منافق ممکن نشان داد.

وزیر بهداشت انگلیس به دلیل این نقض قواعد کرونایی عذرخواهی کرده و البته استعفا به دلیل این نقض قواعد را رد کرد. وی تاکید کرد که همچنان بر مسئله خارج کردن این کشور از بحران کرونا تاکید دارد.

پیش از این رسانه های انگلیسی عکس هایی منتشر کردند که وزیر بهداشت انگلیس را در رابطه ای نامتعارف با مشاورش نشان می داد. گفته می شود این تصاویر مربوط به 6 ماه می و یازده روز قبل از لغو گسترده قواعد فاصله گذاری در این کشور است. اپوزیسیون انگلیس خواستار تحقیقات در این باره و استعفای این وزیر انگلیسی شده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1769

به "افزایش فشارها بر نخست وزیر انگلیس برای برکناری وزیر بهداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش فشارها بر نخست وزیر انگلیس برای برکناری وزیر بهداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید