افشای مشخصات گوشی مالی Redmi 10

به گزارش سیلور 7، مدت هاست که شایعات مختلفی در باره نوترین گوشی مالی ردمی Redmi، با نام رسمی Redmi 10 منتشر می گردد که هیچکدام از آنها به طور رسمی تأیید نشده اند. اما اخیراً مشخصات و بعضی از تصاویر این گوشی نو به طور تصادفی به وسیله فروشگاه های خرده فروشی اینترنتی در فضای مجازی نهاده شد که اگرچه کوشش شد تا این اطلاعات سریعاً حذف گردد اما بلافاصله به وسیله افشاکنندگان دنیای فناوری شکار شد و اکنون در معرض دید عموم نهاده شد.

افشای مشخصات گوشی مالی Redmi 10

به گزارش خبرنگاران، اکنون رندرها و معینات گوشی هوشمند Redmi 10 پیش از معرفی رسمی، به صورت آنلاین فاش شده و مشاهده معینات این محصول در فروشگاه های اینترنتی نشان می دهد که شیائومی میخواهد در آینده نزدیک این گوشی را روانه بازار کند. معینات Redmi 10 برای گوشی ای که انتظار می رود مقرون به صرفه تر از Redmi Note 10 باشد بسیار چشمگیر به نظر می رسد و تصاویر هم نشان می دهد که طراحی Redmi 10 شبیه گوشی های Redmi Note 10 خواهد بود.

معینات گوشی هوشمند Redmi 10

معینات Redmi 10 که اخیراً در فضای اینترنت دیده شده، به وسیله Mukul Sharma یکی از افشاکنندگان سرشناس دنیای فناوری منتشر شده است. اطلاعات این افشاکننده نشان می دهد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی 90 هرتز فول اچ دی پلاس با محافظ گوریلا گلس 3 در جلو و پنل پلاستیکی عقب است. این گوشی از چیپست مدیاتک Helio G88 که چند هفته پیش معرفی گردید، استفاده می نماید. این یک چیپست 4G است که سرعت کلاک تا 2 گیگاهرتز را ارائه می دهد. پردازنده با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی در گوشی Redmi 10 همراه شده است. بعلاوه این تلفن همراه با MIUI 12 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می گردد.

معینات دوربین ردمی 10 شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با یک دوربین 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی در پشت است. این گوشی بعلاوه دارای یک دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی برای عکس های سلفی است. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می نماید. Redmi 10 دارای ابعاد 162 در 75.3 در 8.95 میلیمتر است و از کارت حافظه microSD، بلوتوث 5.0 و جک هدفون 3.5 میلی متری هم برخوردار خواهد بود.

تاریخ معرفی Redmi 10 در هند و سایر بازارها هنوز معین نشده است. با این حال، از آنجا که این تلفن در بعضی از سیستم عامل های تجارت الکترونیک نشت نموده است، به نظر می رسد شیائومی می تواند به زودی از این گوشی رونمایی کند. گفته می گردد که این گوشی براساس اطلاعات نشت نموده از فروشگاه های اینترنتی، احتمالاً 249 دلار سنگاپور معادل 185 دلار آمریکا، برای کشور سنگاپور قیمت داشته باشد اگرچه معین است که قیمت ها بر اساس منطقه متفاوت خواهد بود. بعلاوه ما می دانیم که این گوشی در رنگ های خاکستری، سفید و آبی در دسترس خواهد بود هرچند که وجود رنگ های دیگر هم دور از انتظار نیست.

منبع: gizmochina، GSMArena

مترجم: مصطفی جرفی-خبرنگاران

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1801

به "افشای مشخصات گوشی مالی Redmi 10" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات گوشی مالی Redmi 10"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید