اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است، با کدام سابقه موضع گیری می کنید

به گزارش سیلور 7، مرتضی محصص به مصاحیه اخیر مسعود اقبالی با خبرنگاران واکنش نشان داد و در این مورد به مهر گفت: نباید در اینگونه مقاطع به دنبال تسویه حساب های شخصی و تخلیه خشم خودمان در مقابل دیگران باشیم. با نهایت احترام باید بگویم صحبت های اخیر مسعود اقبالی معنایی غیر از این ندارد که ایشان دنبال تسویه حساب های شخصی خودش است و به همین دلیل بسیاری از مسائل و حقایق را نادیده می گیرد.

اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است، با کدام سابقه موضع گیری می کنید

وی ادامه داد: اینکه ما بیاییم و انتقاد کنیم ایرادی ندارد اما برخی وقت ها بهتر است ابتدا به سابقه و رزومه خودمان هم نگاه کنیم. شخصی که مدعی انتقاد از همه می گردد بیاید و از دستاوردها، کارها، افتخارات و سوابق خودش بگوید. شما کجا بوده ای و چه سابقه ای داری که الان اینطور موضع گیری می کنی؟

مرتضی محصص اضافه نمود: زمانی که تیم ملی در دوره ها و مقاطع مختلف پیروز بوده کمیته فنی نقش خودش را داشته و مسئولیت های خودش را انجام داده همینطور که امروز در صورت وقوع هر ناکامی نقش و صندلی خودش را می پذیرد اما اگر ما در دو مسابقه عملکرد خوبی نداشته ایم با وجود تحقق پیروزیت های مختلف در سال های گذشته نمی توانیم به طور کلی عملکرد کمیته فنی را زیر سوال ببریم و همه چیز را فراموش کنیم.

وی ادامه داد: مدرس کمیته فنی، کمیته جوانان، سازمان تیم های ملی ازجمله بخش های تاثیرگذار در اتفاقات و تصمیمات کلیه تیم های ملی هستند که در سال های گذشته نتیجه این تاثیرات هم به خوبی دیده شده و در همین امسال هم منجر به صعود تیم های ملی امید، جوانان و نوجوانان به دور نهایی مسابقات قهرمانی آسیا شده ، تیم هایی که هر 3 لیاقت و شایستگی صعود به مسابقات المپیک و دنیای را می توانند داشته باشند. اینطور نیست که بخواهیم با کسب نتیجه نامناسب در یک یا دو بازی تمامی فعالیت ها و اتفاقات روی داده در سال های گذشته را از یاد ببریم و فراموش کنیم که همین تیم ملی فوتبال ایران در سال گذشته بهترین نتیجه تاریخ ایران در جام های دنیای را کسب کرد و تمامی بخش های فدراسیون فوتبال در آن پیروزیت نیز قطعا سهیم بودند.

محصص همچنین گفت: آقای ویلموتس نام کوچکی نیست و رزومه قابل دفاعی دارد ، ممکن است یک مربی در یک کشوری نتواند عملکرد و توان واقعی خودش را نشان بدهد ، این به معنی انتخاب غلط یا عدم مطالعه در مورد یک انتخاب نیست. ممکن است مورینیو در چلسی ، پورتو و اینتر بهترین مربی دنیا باشد و در منچستریونایتد عملکرد متفاوتی داشته باشد، این مسئله نه باشگاه منچستر را زیر سوال می برد و نه رزومه مورینیو را. من فکر می کنم در این مقطع باید متحد و یک صدا باشیم برای یک تصمیم درست و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان چون صعود به جام دنیای و جام ملت ها قطعا مهمترین هدف فوتبال ما در این بازه حساس زمانی است که باید به آن دست پیدا کنیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در انتها گفت: اهالی و کارشناسان فوتبال در این مقطع می توانند دلسوزانه و کارشناسانه نظرات خودشان را بیان نمایند اما نظرات و دیدگاههای سازنده ای که به تیم ملی و فوتبال ملی ما یاری کند ، نه اینکه به دنبال اهداف شخصی و تسویه حساب های خودمان با دیگران باشیم ، این نگرش قطعا یاریی به فوتبال ما نمی کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 641

به "اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است، با کدام سابقه موضع گیری می کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقبالی دنبال تسویه حساب شخصی است، با کدام سابقه موضع گیری می کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید