البرز، رتبه نخست کشفیات قاچاق

به گزارش سیلور 7، 62 درصد کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق کشور در البرز اجرا شده است.

البرز، رتبه نخست کشفیات قاچاق

به گزارش خبرنگار از ، رامین ربیعی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به رتبه ویژه استان البرز در کشف کالای قاچاق گفت: او ارزش ریالی کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق کل کشور را یک هزار و 212 میلیارد ریال مطرح کرد و گفت: از این میزان 746 میلیارد ریال آن مربوط به کشفیات استان البرز است و این یعنی 62 درصد این کشفیات، مختص به استان البرز است. از این رو در بخش ریالی کشفیات قاچاق و ظن به قاچاق، استان البرز رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.

او افزود: طی سه ماه نخست سال جاری بازرسان صمت البرز در قالب گشت های مستقل و تلفیقی مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیروز به انجام 931 مورد بازرسی و تشکیل 166 پرونده در این زمینه شدند.

ربیعی با اشاره به ارزش ریالی کشفیات قاچاق کالا در بهار سال 99 جاری افزود: در این بازه زمانی ارزش ریالی کشفیات به ظن قاچاق 746 میلیارد ریال برآورد می شود که پس از تحویل به سازمان اموال تملیکی، پرونده های متشکله آن به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

به گفته مدیر کل صنعت، معدن و تجارت البرز عمده کالای مکشوفه قاچاق در رده اقلام خوراکی، البسه، آرایشی، بهداشتی، طلا، جواهر، دارو و سیگار قرار می گیرد.

خ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 1159

به "البرز، رتبه نخست کشفیات قاچاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "البرز، رتبه نخست کشفیات قاچاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید