امکان دانلود آپدیت روی کنسول های ایکس باکس در حالت استندبای فراهم شد

به گزارش سیلور 7، شرکت مایکروسافت (Microsoft) میخواهد تا حالت ذخیره انرژی (Energy Saver) کنسول های خود را بهبود بخشد. دارندگان ایکس باکس ها طبق عادت کنسول خود را روی حالت استندبای (Standby) قرار می دهند. با اینکار بازی ها بسته نشده و دانلودها و کارهای دیگر ادامه خواهند داشت. از الان به بعد حالت ذخیره انرژی نیز قابلیت دانلود به روزرسانی های مختلف را خواهد داشت.

امکان دانلود آپدیت روی کنسول های ایکس باکس در حالت استندبای فراهم شد

آپدیت های بازی ها و سیستم به طور کامل در حالت ذخیره انرژی قابل دریافت هستند. این مورد نیز با مدیریت بسیار خوب پردازنده انجام خواهد شد تا با وجود مصرف انرژی کم، همچنان به انجام کارهای مختلف بپردازد. اگر کنسول آپدیتی دریافت نکند، حالت ذخیره انرژی حدود 20 برابر کمتر انرژی مصرف خواهد نمود.

حالت ذخیره انرژی در ابتدای راه اندازی کنسول های ایکس باکس به صورت پیش فرض فعال است. سپس کاربران باید آن را به حالت استندبای تغییر دهند. ذخیره انرژی باعث خواهد شد که آغاز اعمال مختلف ایکس باکس آهسته تر باشد ولی انرژی کمتری مصرف کند. البته با توجه به سرعت بسیار زیاد کنسول های نسل 9، این کندی چندان مشهود نیست. مشکل اصلی این حالت عدم به روزرسانی یا کارهای دیگر کنسول بود.

به همین خاطر بیشتر کاربران یا به طور کامل کنسول خود را خاموش نموده و یا آن را روی حالت استندبای می گذاشتند. حال با اضافه شدن این قابلیت نو، افراد بیشتری به سمت استفاده از آن ترغیب خواهند شد.

در ادامه شرح داده شد که کنسول های سری اس حدود 28 درصد از مواد رزین بازیافت شده ساخته شده اند. این نیز یک قدم دیگر به سمت بازیافت بیشتر و بهینه سازی صنعت کنسول های بازی است. همینطور اینکه مایکروسافت در تعداد محدودی از کنسول ها سیستم آنالیز مصرف برق را قرار داده است. با اینکار این شرکت به طور کامل از شرایط مصرف کاربران آگاه شده و تصمیم درست را در آینده برای بهینه تر کردن دستگاه ها می گیرد.

مایکروسافت در کوشش است تا در سال 2030 از لحاظ کربنی منفی گردد. به این معنا که فراوری گازهای آلوده این شرکت به کمترین مقدار خود رسیده و به بهینه ترین روش دستگاه های خود را بسازد. به همین خاطر برای رسیدن به این هدف هر کاری را خواهد نمود.

منبع: TheVerge.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2087

به "امکان دانلود آپدیت روی کنسول های ایکس باکس در حالت استندبای فراهم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان دانلود آپدیت روی کنسول های ایکس باکس در حالت استندبای فراهم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید