انجمن حرفه ای موسسات آموزشی گردشگری خراسان رضوی تشکیل می گردد

به گزارش سیلور 7، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از تشکیل انجمن حرفه ای موسسات آموزشی گردشگری خراسان رضوی اطلاع داد.

انجمن حرفه ای موسسات آموزشی گردشگری خراسان رضوی تشکیل می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، ابوالفضل مکرمی فر، مدیرکل این اداره امروز 18 آذر 98 با اعلام این خبر اضافه کرد: در راستای اجرای ماده 25 آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی و نرخ گذاری تاسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آنها مصوب 94/4/6 هیئت محترم وزیران و بر طبق ضوابط مندرج در دستورالعمل نحوه ایجاد و فعالیت انجمن های حرفه ای صنعت گردشگری ایران، این انجمن حرفه ای تشکیل می گردد.

او ادامه داد: همچنین به منظور حفظ حقوق و منافع مشروع و قانونی، همکاری و همیاری با وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، بهبود وضع مالی و اجتماعی و تلاش در بالا بردن سطح آگاهی های اعضای انجمن حرفه ای موسسات آموزشی خراسان رضوی از اهداف تشکیل این انجمن حرفه ای است.

مکرمی فر اظهار کرد: هیئت موسس این انجمن حرفه ای تشکیل شده و به زودی اولین آگهی مربوطه نیز در روزنامه به چاپ خواهد رسید.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی یادآور شد: تاکنون 3 تشکل حرفه ای از این اداره کل پروانه فعالیت دریافت نموده اند و توسعه تشکل ها در بخش هایی مانند، هتل آپارتمان ها، مهمانپذیرها و مراکز رفاهی و پذیرایی گردشگری نیز مراحل نهایی را می گذرانند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 663

به "انجمن حرفه ای موسسات آموزشی گردشگری خراسان رضوی تشکیل می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انجمن حرفه ای موسسات آموزشی گردشگری خراسان رضوی تشکیل می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید