مردم تایلند اطلاعات عمومی در خصوص گردشگری ایران ندارند

به گزارش سیلور 7، وزیر ورزش و گردشگری تایلند گفت: متأسفانه مردم تایلند اطلاعات عمومی در مورد گردشگری کشور ایران ندارند و نیازمند معرفی بیش از تاریخ و فرهنگ ایرانیان به کشور تایلند هستیم.

مردم تایلند اطلاعات عمومی در خصوص گردشگری ایران ندارند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از تبریز، واتانامارانگ کول با بیان اینکه در ایران نکات مهمی را آموختم، ادامه داد: متأسفانه مردم تایلند اطلاعات عمومی در مورد گردشگری کشور ایران ندارند و نیازمندمعرفی بیش از تاریخ و فرهنگ ایرانیان به کشور تایلند هستیم.

وی با بیان اینکه گردشگری، ایجاد ارتباط بین قلب هاست، اضافه نمود: گردشگری خود یک فرآیند آموزشی است و می توان نکات از مردم دنیا آموخت، به همین دلیل دختر خود را به ایران خواهم آورد.

وزیر ورزش و گردشگری تایلند در ادامه با بیان اینکه کمیت گردشگران در تایلند اهمیت ندارد و به کیفیت مسافرت آنان مورد بحث این وزارت است، اضافه نمود: میانگین اقامت گردشگران در تایلند نزدیک 9 روز است که در طول این 9 روز، به دنبال معرفی هویت محلی برای گردشگران هستیم.

وی با بیان اینکه بودجه تایلند در بخش گردشگری بسیار محدود است، اضافه نمود: ما سعی داریم با این محدودیت تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم که در آخرین برنامه وز ارت گردشگری به مناسبت زادروز ملکه تایلند بانوان سراسر دنیا را به این کشور دعوت می کنیم.

وزیر ورزش و گردشگری مناسبت نامگذاری این وزراتخانه با همدیگر را توام بودن ورزش و گردشگری عنوان نمود و گفت: دوندگی رویایی در تایلندِ جذاب از جمله برنامه های این وزراتخانه است.

به گزارش خبرنگاران، دوم و سوم اکتبر تعدادی از کمپانی های صنعت هتل سازی در تهران گردهم می آیند که در این زمینه تهران و بانکوک همکاری خواهند داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 576

به "مردم تایلند اطلاعات عمومی در خصوص گردشگری ایران ندارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم تایلند اطلاعات عمومی در خصوص گردشگری ایران ندارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید