انصاری فرد: توافق در مالزی، یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود، بابت میزبانی در مرحله گروهی تضمین گرفتیم

به گزارش سیلور 7، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: توافق مهمی در مالزی انجام شد و از حق تیم های ایرانی دفاع شد و خطر از بیخ تیم ملی هم گذشت.

انصاری فرد: توافق در مالزی، یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود، بابت میزبانی در مرحله گروهی تضمین گرفتیم

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، محمدحسن انصاری فرد درباره جزئیات جلسه امروز در مالزی اظهار کرد: توافق کردیم که دیگر محرومیتی در کار نباشد، چرا که اگر با AFC به توافق نمی رسیدیم هر یک از نمایندگان ایران محرومیت دو ساله و جریمه نقدی در انتظارشان بود، اما در این جلسه از حق ایران دفاع و قرار شد تیم های استقلال و شهر خودرو در مرحله پلی آف خارج از ایران بازی نمایند و اگر به مرحله گروهی صعود کردند مثل پرسپولیس و سپاهان در خانه بازی نمایند.

وی ادامه داد: قبلاً AFC پیشنهاد نموده بود که ابتدا تیم های ایرانی در خانه رقبا به میدان بروند و بعد آنها شرایط میزبانی ایران را آنالیز نمایند و از ایران گارانتی بگیرند، اما در جلسه امروز از AFC تضمین گرفتیم که بازی های خانگی نمایندگان ایران در مرحله گروهی در استادیوم خودشان برگزار گردد و میزبانی به تیم های ایرانی بازگردانده شد.

انصاری فرد گفت: ما با این توافق تیم ملی را هم از خطر محرومیت از میزبانی نجات دادیم، چرا که اگر امروز این توافق با AFC انجام نمی شد ممکن بود تیم ملی هم نتواند در ایران میزبانی کند و در نهایت این یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود که شکر خدا به دست آمد. این را هم بگویم اول بازی های خارج از خانه ها برگزار و سپس در خانه بازی می کنیم. منتهی ما بابت این اتفاق گارانتی گرفتیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس توضیح داد: ما تأکید کردیم کنفدراسیون می بایست تیم تحقیقاتی اعزام می کرد، چرا که ایران امن است و همان طور که ما به مالزی آمدیم پروازها هم در حال اجرا است و مسئله ای نیست. آنها مشورت کردند و نهایت به ما گارانتی دادند در مرحله گروهی حتماً میزبان هستیم و فقط اول باید دیدارهای خارج از خانه را برگزار کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 670

به "انصاری فرد: توافق در مالزی، یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود، بابت میزبانی در مرحله گروهی تضمین گرفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: توافق در مالزی، یک پیروزی بزرگ برای فوتبال ایران بود، بابت میزبانی در مرحله گروهی تضمین گرفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید