اولین خودروی ملی ترکیه (Togg) به پلیس پیوست

به گزارش سیلور 7، نخستین خودروی ملی ترکیه (Togg) در روز شنبه به عنوان بخشی از نیروهای امنیتی به خودروهای پلیس اضافه شد. اداره کل امنیت (EGM) جدیدترین افزودنی به اسکادر پلیس خود را معرفی کرد و هنگام برنامه وزیر کشور در استانبول او را همراهی کرد.

اولین خودروی ملی ترکیه (Togg) به پلیس پیوست

عکس هایی که به وسیله سلیمان سویلو منتشر شده، خودروی Togg T10X را با چراغ های پلیس در بیرون خودرو نشان می دهد. این اس یویی برقی تماما در حال حاضر وارد بخش های وزارتخانه های ترکیه شده است.

این تحویل ها پس از آن بود که رئیس جمهور رجب طیب اردوغان و همتای آذربایجانی او، الهام علی یف، در اوایل آوریل، اولین مالکان خودروی الکتریکی بومی شده بودند.

هفته گذشته Togg با ارسال اولین دسته خودروها به مالکانی که به وسیله قرعه کشی دیجیتال در خاتمه ماه مارس در سراسر کشور انتخاب شده بودند، به طور رسمی تحویل داده شد.

فراوری انبوه T10X در اکتبر آغاز شد. شرکت فراوری نماینده میخواهد امسال 20 هزار دستگاه خودرو تحویل دهد که 1000 دستگاه آن در ماه مه زمانبندی شده است.

مدل T10X اولین بار با یک نوع موتور و دو گزینه باتری به بازار عرضه می گردد. این مدل دارای باتری با ظرفیت 52.4 و 88.5 کیلووات ساعت و محدوده کارکردی 314 و 523 کیلومتر است.

باتری خودرو Togg T10X به صورت سریع در ایستگاه های شارژ، قابلیت شارژ به 80 درصد در زمان کمتر از 28 دقیقه را دارا است.

گروهی از پنج شرکت ترکی به نام گروه ابتکار خودرو ترکیه یا توگ به همکاری اتحادیه اتاق های بازرگانی و صنایع ترکیه (توب) خودرو را فراوری می نمایند.

علاوه بر این اس یو وی، توگ تا سال 2030، چهار مدل دیگر - سدان، سی هچ بک، بی اس یو وی و بی ام پی و فراوری خواهد نمود. سدان پس از آغاز فراوری انبوه سواری اس یو وی فراوری خواهد شد.

ظرفیت فعلی فراوری حدود 100،000 خودرو در سال می باشد و پس از رسیدن کارخانه توگ به ظرفیت کل، به 175،000 خودرو در سال خواهد رسید.

اردوغان گفته است که در امسال فراوری حدود 28،000 دستگاه صورت خواهد گرفت. علاوه بر این، این برند برنامه دارد که تا سال 2030، 1 میلیون دستگاه خودرو را در پنج بخش فراوری کند.

توگ برنامه دارد که از سال 2025 به صادرات خود آغاز کند، در حالی که فراوری اولیه برای بازار داخلی طراحی شده است.

منبع: فوت و فن / dailysabah.com
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2285

به "اولین خودروی ملی ترکیه (Togg) به پلیس پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین خودروی ملی ترکیه (Togg) به پلیس پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید