اپل از پنل های OLED سامسونگ در آیفون پرو 2020 استفاده می نماید؟

به گزارش سیلور 7، بعضی گزارش های جدید حکایت از آن دارند که سامسونگ ممکن است در نهایت پیروز به صحبت با اپل برای استفاده از پنل های O-OLEA Y-OCTA گردد.

اپل از پنل های OLED سامسونگ در آیفون پرو 2020 استفاده می نماید؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، سال گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه آیفون های نسل 2019 تغییراتی جدی و همکاری با سامسونگ را تجربه می نمایند وجود داشت ، اما این اتفاق نیفتاد. اکنون گزارش های جدید نشان می دهد که سامسونگ تأمین نماینده انحصاری OLED برای آیفون های 5.4 و 6.7 اینچی خواهد بود.

فناوری Y-OCTA از سنجش لمسی روی سلول استفاده می نماید ، بنابراین نیازی به لایه جداگانه لمسی ندارد. این باعث می گردد صفحه نمایش نازک تر و ارزان تر گردد (داشتن لایه های کمتری می تواند باعث کاهش تابش درخشش گردد). سامسونگ تنها شرکتی است که می تواند چنین نمایشگرهایی را در مقیاسی که اپل به آنها نیاز دارد فراوری کند.

بر اساس این خبرها، ممکن است اپل از پنل های OLED سامسونگ منحصراً برای مدل های آیفون پرو 2020 استفاده کند. به هر حال ، انتظار می رود که اپل سال آینده دو گوشی دیگر به بازار عرضه کند - آیفون SE 2 با استفاده از ال سی دی 4.7 اینچی و آیفون 12 با OLED و 6.1 اینچی.

برخلاف مدل های پرو، اپل پنل های OLED را برای آیفون 12 به وسیله شرکتهای سامسونگ و ال جی تهیه می نماید. سامسونگ در گوشی گلکسی نوت 7 از پنل های Y-OCTA در تلفن های خود استفاده نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 646

به "اپل از پنل های OLED سامسونگ در آیفون پرو 2020 استفاده می نماید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل از پنل های OLED سامسونگ در آیفون پرو 2020 استفاده می نماید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید