ایتالیا در دیداری محبت آمیز به مصاف آلمان می رود

به گزارش سیلور 7، تیم ملی ایتالیا سال میلادی آینده در دیداری محبت آمیز مقابل تیم ملی آلمان به میدان می رود.

ایتالیا در دیداری محبت آمیز به مصاف آلمان می رود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، فدراسیون فوتبال ایتالیا بیان کرد که تیم ملی این کشور روز 31 مارس سال 2020 (10 دی) دیداری محبت آمیز مقابل تیم ملی آلمان برگزار خواهد نمود. این بازی به میزبانی ژرمن ها و در شهر نورنبرگ برگزار می گردد و هدف دو تیم آماده سازی برای شرکت در رقابت های یورو 2020 است که در ماه خرداد سال آینده شروع می گردد.

در همین حال خبرهایی از احتمال رویارویی تیم ملی ایتالیا با تیم ملی انگلیس در استادیوم ومبلی لندن در همان هفته از بازی های ملی شنیده می گردد که البته این بازی هنوز قطعی نیست.

شاگردان روبرتو مانچینی مرحله انتخابی یورو 2020 را با کسب 10 پیروزی از 10 بازی پشت سر گذاشتند و در مرحله نهایی این رقابت ها هم با تیم های ملی ترکیه، سوئیس و ولز همگروه شده اند. ایتالیایی ها هر سه بازی مرحله گروهی شان را در خانه انجام می دهند. تیم ملی آلمان هم در گروه مرگ رقابت ها باید به مصاف تیم های ملی فرانسه، پرتغال و یکی از برندگان بازی های پلی آف برود.

تیم ملی ایتالیا تا کنون 35 بار به مصاف آلمان رفته است که 15 پیروز به کسب پیروزی شده، 12 بار مساوی نموده و هشت بار باخته است. آخرین بازی رودرروی دو تیم سال پیش در استادیوم سن سیرو بود که با تساوی بدون گل پایان یافت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 582

به "ایتالیا در دیداری محبت آمیز به مصاف آلمان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا در دیداری محبت آمیز به مصاف آلمان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید