با صدور مجوز دومین تاکسی گردشگری استان گیلان موافقت شد

به گزارش سیلور 7، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، با صدور مجوز دومین تاکسی گردشگری استان گیلان موافقت شد.

با صدور مجوز دومین تاکسی گردشگری استان گیلان موافقت شد

ولی جهانی گفت: راه اندازی پایگاه های اطلاع رسانی و توزیع اقلام فرهنگی نظیر بروشور در مبادی ورودی و پایانه های مسافرتی استان گیلان امری ضروری در جذب توریستان و معرفی مقاصد نو و متنوع توریستی در سطح شهرستان های استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان گیلان افزود: استان گیلان به لحاظ ورودی تعداد توریستان بویژه در ایام تعطیلات جز استانهای نخست در سطح کشور بوده و تأمین امنیت مسافران و همچنین ایجاد زمینه آشنایی توریستان با تنوع گسترده مقاصد توریستی در گیلان علاوه بر تأمین هدف توزیع توریست در استان موجب معرفی فرهنگ غنی منطقه ها مختلف استان خواهد شد.

جهانی با اشاره به مزایای دیگر این طرح در کنار ایجاد اشتغال افزود: در گام نخست یک مرکز مخابراتی 24 ساعته برای پاسخگویی به نیازهای اطلاعاتی مسافران در نظر گرفته شده و مقرر شد تا با برگزاری دوره های آموزشی زمینه آشنایی رانندگان تاکسی های توریستی با پیش نیاز های تخصصی صنعت توریستی فراهم شود.

او شرح داد: در گام های بعدی و پس از کیفی سازی طرح، اقدامات لازم به منظور افزایش تعداد تاکسی های توریستی خدمات رسان در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، توریستی و صنایع دستی استان گیلان قرار خواهد گرفت.

منبع: همگردی
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2143

به "با صدور مجوز دومین تاکسی گردشگری استان گیلان موافقت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با صدور مجوز دومین تاکسی گردشگری استان گیلان موافقت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید