برای تکرار طلای بازیهای آسیایی برنامه دارم، دیدار با چین و روسیه مفید است

به گزارش سیلور 7، محسن محمد سیفی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگاران در مورد غیبت خود در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: در وزن ما سه ووشوکار حضور دارند که با تصمیم کادر فنی قرار شد یک نفر استراحت نموده و دو ووشوکار دیگر یپکار نمایند که در این دوره قرعه استراحت به نام من افتاد و جواد قزل سفلو و حسن کریمی مبارزه کردند. دور بعد مسابقات انتخابی من باید مبارزه کنم و یک ووشوکار دیگر استراحت کند.

برای تکرار طلای بازیهای آسیایی برنامه دارم، دیدار با چین و روسیه مفید است

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

وی اضافه نمود: من در دوره قبلی بازیهای آسیایی پیروز به کسب مدال طلا شدم و سخت کوشش می کنم با حضور موثر در تمرینات اردویی بتوانم در این دوره نیز مدال طلا کسب کنم. اگر پیروز به این مهم شوم رکورد کسب دو طلای پیاپی در بازیهای آسیایی را در ووشو برای خود در تاریخ ووشو کشورثبت می کنم.

دارنده مدال طلای جهان در مورد حریفان تدارکاتی تیم ملی گفت: برای حضور در بازیهای گوانجو یک ماه در چین اردو زدیم و تمرین با ووشوکاران چینی برای اعضای تیم ملی خیلی مفید بود و در هر دو بخش تالو و ساندا نتایج خوبی کسب کردیم. ولی برای این دوره تصمیم کادر فنی و مسئولان فدراسیون دعوت از ووشوکاران چینی و روسی است که می تواند برای ما بسیار مفید باشد چرا که تنه به تنه شدن با ووشوکاران مطرح جهان در شناخت ضعف و قوت سانداکاران خیلی موثر باشد.

سیفی در خاتمه گفت: ووشو در دوره قبلی بازیهای آسیایی نقش بسزایی در پیروزیت کاروان ورزشی کشورمان داشت و تمام کوشش ما این است که بتوانیم بازهم سهم مهمی از مدالهای بازیها در اینچئون داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 366

به "برای تکرار طلای بازیهای آسیایی برنامه دارم، دیدار با چین و روسیه مفید است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تکرار طلای بازیهای آسیایی برنامه دارم، دیدار با چین و روسیه مفید است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید