برای تماشا این جاذبه های نپال باید دوبار سفر کنید!

به گزارش سیلور 7، جاذبه های نپال

بدون شک نپال یکی از مجذوب کننده ترین کشورها برای ماجراجویان است. در این کشور می توانید یکی از هیجان انگیزترین و منحصربفردترین ماجراجویی و تفریحات را داشته باشید. چه در پی دریاچه های آرام با منظره ها بکر و تماشایی باشید و چه بناهایی با معماری باستانی را دوست داشته باشید نپال جایی است که در آن همه این ها به صورتی کاملا متفاوت از دیگر جاههای جهان وجود دارد. مردم نپال یکی از مهمان نوازترین مردم جهان هستند و با رفتار گرم خود سفری خاطره انگیز را برای شما به وجود می آورند. می خواهیم تعدادی از برترین جاذبه های گردشگری نپال را معرفی کنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

برای تماشا این جاذبه های نپال باید دوبار سفر کنید!

پارک ملی چیتوان (Chitwan National Park)

چیتوان به معنی قلب جنگل است و نفوذ به داخل آن شما را به دنیایی از تالاب های متراکم، آب های پر از کروکودیل و جنگل های پر از حیوانات و حیات وحش متنوع می برد. هیجان سافاری در این پارک ملی را به هیچ وجه از دست ندهید. این پارک در جنوب نپال قرار گرفته است و آب و هوای گرم آن کسانی که فکر می نمایند نپال کشور کوه هایی با قله های برفی است را شگفت زده می نماید. در این پارک خزندگان، پرندگان و پستانداران نادر زندگی می نمایند و هزاران توریست سالانه برای تماشا حیات وحش بینظیر آن به این محل می فرایند. در این محل می توانید سوار بر فیل در قسمت های مختلف جنگل گردش کنید و حیواناتی مثل میمون، گراز، آهو، ببر سلطنتی بنگال، پلنگ و خرس تنبل را از نزدیک ببینید.

دریاچه گوکیو (Gokyo Lake)

در بالای دره Dudh، کمپ زدن در کنار دریاچه گوکیو جایگزینی هیجان انگیز برای بالا رفتن از کوه های اورست است. برای عادت کردن به شرایط آب و هوایی کوهستان و هم هوایی می توانید مدتی را در کنار طبیعت آرامش بخش این ناحیه کمپ بزنید. این دریاچه بدون شک یکی از مجذوب کننده ترین مکان های تماشای برای کوهنوردانی است که قصد بالا رفتن از کوه های اورست را دارند. در کنار این دریاچه محو منظره نفسگیر کوه های اورست می شوید و مدتی را در آرامش استراحت می کنید.

شهر باختاپور (Bhaktapur)

در شهر باختاپور با گردش در میان کوچه های قرون وسطی ای به زمان های گذشته سفر می کنید. این شهر در بخش شرقی کاتماندو قرار گرفته است و ویترینی از برترین جاذبه های باستانی نپال مخصوصا فرهنگ و هنر مردم دره کاتماندو است. مطمئنا در این شهر با تماشا کنده کاری های چوبی و کوچه های مجذوب کننده باستانی عاشق باختاپور می شوید. فرهنگ غنی، عبادتگاه هایی باستانی و کنده کاری های ظریف و پیچیده تنها تعدادی از دلایلی است که شما را به این شهر مجذوب کننده جادویی می کشاند.

شهر کاتماندو

رسیدن به شهر کاتماندو توریستانی که از خانه مستقیم به سمت نپال می فرایند را غرق در شگفتی می نماید. خیابان های قدیمی، بازارهای شلوغ و معماری منحصربفرد ساختمان ها در لحظه ورود شما را شیفته این شهر می نماید. کاتماندو دروازه جاذبه های اصلی نپال است و در آن مسیرهای کوهنوردی زیادی وجود دارد.

منبع: trip.me

منبع: الی گشت
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: silverseven.ir شناسه مطلب: 2052

به "برای تماشا این جاذبه های نپال باید دوبار سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای تماشا این جاذبه های نپال باید دوبار سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید